5 שאלות חשובות שיעזרו לך לבחור לק ג'ל מקצועי



אחד השירותים המרכזיים שאת בתור טכנאית ציפורניים מציעה ללקוחות שלך הוא מריחת הציפורניים בלק ג'ל, הוא חזק, הוא עמיד והוא שומר על המראה המופלא שלו לאורך זמן.

 

מצד שני, את לא ממש בטוחה איזה לק ג'ל הוא הטוב ביותר, אילו צבעים צריך לבחור והאם יכול להיות שדווקא לק פשוט יעשה את העבודה.

הנה כל התשובות והסיבות לבחור בלק ג'ל של דה וינצ'י, המותג של גורן ניילס.

 

1 – לק ג'ל או לק רגיל?

יש נשים שמעדיפות למרוח לק קלאסי ופשוט. הן עושות את זה לבד בבית, מתחזקות ומורחות שכבה נוספת מדי יומיים או שלושה (כי הלק מתקלף ואין ברירה) וכשיש להן את הזמן הן מסירות אותו ומתחילות הכל מהתחלה. אלא שיש לשיטה הזו כמה חסרונות משמעותיים, מהזמן הרב שהיא דורשת ועד לפגיעה באסתטיקה של הציפורן כשהלק מתקלף, וזה עשוי לקרות בכל רגע נתון – גם באמצע דייט או פגישה עסקית.

לק ג'ל פותר את שתי הבעיות הללו. לק ג'ל של דה וינצ'י, המשווק על ידי גורן ניילס, הוא לק ג'ל עמיד וחזק מאוד. התוצאה שמתקבלת היא לא רק מדויקת להפליא, אלא היא מחזיקה מעמד כשלושה שבועות שבהן אין צורך לתחזק, למרוח או לסדר את הציפורניים.

 

2 – איפה המגוון העשיר ביותר?

גם כשאנחנו מבצעות בניית ציפורניים עם לק ג'ל יש לנו שפע של צבעים וגוונים מהם אפשר לבחור. בפרט, המוצרים של דה וינצ'י הם המגוונים והמפתיעים ביותר שיש.

חברת גורן ניילס מספקת את ההיצע העשיר הזה כדי שגם הלקוחות שלך יוכלו לבחור את הצבע שמתאים להן באמת, בין אם הן מתכוננת לאירוע עסקי, לפגישה אישית או לחופשת קיץ בחו"ל. ככל שהמגוון רב יותר כך יכולה כל אחת לבחור רק את מה שהיא אוהבת באמת, בלי פשרות.

 

3 – איזה מוצרים הם האיכותיים ביותר?

שאלה חשובה היא שאלת האיכות, ובנושא הזה קשה למצוא מישהו שיטען אחרת.

החומרים האיכותיים, לק הג'ל החזק ביותר וגם הציוד המתקדם ביותר, רק השילוב בין כל אלה מספק לך – כבעלת מכון הציפורניים – את היכולת להעניק שירות ברמה הכי גבוהה שיש. דרך טובה למצוא את הטוב ביותר היא להיעזר בשירותיו של סוכן הציוד והחומרים של גורן ניילס, שילמד את העסק שלך ויוכל להציע לך את כל הפתרונות האידאליים עבורך.

 

4 – איזה ציוד צריך?

לק ג'ל הוא חשוב אבל איך תשתמשי בו?

כדי לעשות את זה נכון ולהבטיח תוצאה איכותית חשוב להצטייד בשולחן עבודה מרווח, כיסא נוח, כרית ידיים, סילר, שמן הזנה, משייף וכמובן מכונת UV לייבוש מהיר של הציפורניים. רק עם כל הכלים האלה תוכלי לעשות את העבודה טוב יותר, וגם הלקוחה תצא מרוצה, הן מהשירות, הן מהחוויה והן מהתוצאה הנהדרת, ואת כל הכלים האלה אפשר למצוא בגורן ניילס, המשווקת מבחר אדיר של ציוד וחומרים.

 

5 – איפה תקבלי שירות טוב יותר?

רוב היום את זו שמעניקה שירות אישי ומקצועי לכל לקוחה, אבל כשמגיע הרגע לדאוג לצרכי העסק את הלקוחה, ולכן מגיע לך שירות איכותי כמו זו שאת מעניקה.

חברת גורן ניילס מעניקה את השירות הזה בדיוק. סוכן הציוד שלך יכיר אותך היטב והוא יידע להציע לך מוצרים חדשים מיד כשהם יוצאים, לבצע הזמנות להשלמת ציוד וחומרים כשתזדקקי לריענון או לחידוש מלאים, ומעל לכל הוא פשוט יידע מי את, מה את צריכה ומה נכון עבור העסק שלך. תוכלי לעשות הזמנה טלפונית  ב 053-7731658  או לקבל פרטים נוספים בחנות של החברה בראשון לציון או בחנות בחולון.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה