קורס עיצוב שיער קלאסי - תמ"ת



לימודי עיצוב שיער אינם רק דרך מקצועית וקריירה לעתיד, אלא גם עיסוק אומנותי לכל דבר.

עיצוב שיער זו אומנות, ובגלל זה כדאי ללמוד זאת בידי אומנים ובעלי מקצוע מיומנים, אשר יכולים ללמד אתכם לא רק את הטכניקה, אלא גם להוציא את מעצב השיער שבכם.

קורס עיצוב שיער קלאסי הינו למעשה אחד הקורסים היסודיים והמקיפים ביותר בתחום. זהו שער הפתח לעולם עיצוב השיער, אשר ילמד אתכם את הטכניקות והסגנונות החשובים ביותר, תוך כדי פיתוח של היד המקצועית שלכם. זהו גם קורס אשר מוכר על ידי משרד התמ"ת, ואמור להקנות לכם תעודת מקצוע ממשלתית סוג 1.

מה לומדים בקורס עיצוב שיער קלאסי?

הבסיס המשותף לקורסי עיצוב השיער הקלאסי הינו תחילה המבואות למקצוע עיצוב השיער. זה לא עניין פשוט, ולא תאורתי גרידא, כי אם ישנה חשיבות מרבית לגשת למקצוע מלכתחילה עם הבסיס הנכון. לאחר מכן, נלמדים עקרונות ופרקטיקות הבסיס, לרבות – חפיפות שיער, צביעת שיער, פן ועבודה עם פן, ועוד.

אם בחרת בית ספר לעיצוב שיער אשר משויך עם החברות המובילות בשוק, גם תרחיבו בשלב זה על יסודות חשובים אחרים. למשל, שיעורים עיוניים על צבע, כדי שתלמדו את קשת הצביעה הנרחבת והשפעות בחירת הצבע והתאמתו לסוגי שיער שונים.

בשלב הבא, תלמדו על תספורות, זוויות, חיתוך, גוונים, פן לתלתלים, וגם תספורת גברים. ולבסוף גם על תספורת קארה, שיווק ותפעול העסק שלכם, רולים, גלים, סלסולים, מדע השיער, ולבסוף גם מבחני סיום – עיוניים ומעשיים.

מה לגבי התנסות מעשית?

ללא ספק, לא ניתן ללמוד קורס עיצוב שיער קלאסי ללא התנסות מעשית. קורס מקצועי לא רק יספק לכם לימודי ספרות ועיצוב שיער ברמה התאורתית, אלא גם ייקח אתכם לשטח, ללכלכך את הידיים, ללמוד את תחושת העבודה, להרגיש את השיער והצבע על אצבעותיכם, וכך גם לומדים באמת לעבוד.

מעבר לכך, ישנם קורסים אשר יציעו לכם מידע, הטבות והדרכות נוספות, כגון – החלקות שיער, ערכת ציוד למתחילים, ועוד.

 

האם קורס עיצוב שיער קלאסי נחשב ללימודים הזכאים לפקדון המענק לחיילים משוחררים?

 

התשובה היא כן, אבל רק אם הוא נלמד במקום המוכר על ידי הגורמים הרלוונטיים.

 

איזו תעודה מקבלים בסוף הלימודים?

בלימודי עיצוב שיער קלאסי, בתנאי שעברתם את המבחנים המסכמים בהצלחה, מקבלים תעודה מטעם משרד התמ"ת המקנה לכם תעודת מקצוע ממשלתית סוג 1.

 

מעבר לכך, בבתי ספר רשמיים עם הסכמים עם חברות מסוימות בתחום, תוכלו לקבל גם תעודה מטעם בית הספר והחברה עצמה (למשל – לוריאל), על הכרה בסיום הקורס עם היקפו (לרוב כ-500 שעות ומעלה). זוהי תעודה נוספת אשר מעידה על המקצועיות שלכם.

 

ראוי גם לציין כי המקומות המובילים יעזרו לכם להשתלב במספרות ברחבי הארץ, בכדי שתוכלו לצבור ניסיון מעשי נוסף ולהכיר את השוק מקרוב לפני שתחליטו איך תרצו להמשיך בקריירה שלכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה