פרגולות אלומיניום בבתים מודרניים



הייחודיות של פרגולות אלומיניום

עיצוב פנים וחוץ הוא אחד הדברים הכי קריטיים לבעלי בתים, מעבר לפרמטרים טריוויאליים כמו גודל הבית, סביבתו והדרך בה משתלבת הצורה בו הוא בנוי עם אורח החיים והאופי של האנשים או המשפחה המתגוררים בו. אנשים משקיעים כיום בבתים שלהם מעל ומעבר, כדי להשיג תחושה שתהיה מצד אחד ביתית וחמימה ומצד שני תשדר יוקרה והנראות שלה תהיה מרשימה ומלאת טעם טוב. בתוך הרצון הזה לגור בבית החלומות, יש חלקים ששמים עליהם יותר דגש ויש שפחות. אך מי שרוצה לגור בבית שהוא באמת פונקציונלי מצד אחד אך יפהפה מצד שני, יודע שהוא צריך לשים דגש על כל פינה בו ועל כל פרט הכי קטן.

כחלק מהשאיפה לבית נוח אך יפה, נכנס לתמונה התחום של פתרונות הצללה. אלו מספקים את המענה לאסתטיקה לצד פרקטיות, עם אפשרויות קירוי מגוונות שמאפשרות ליהנות גם מהחלקים שנמצאים מחוץ לבית – המרפסת או הגינה – בכל עונות השנה.

פרגולות אלומיניום מאפשרות הגנה מלאה מפני השמש, עם מראה ייחודי שלא ניתן להשיג באמצעות פרגולות מחומרים אחרים, למשל עץ. אלו מתאימות יותר לבתים במראה "כפרי" ורך. העניין הוא שכיום בתים רבים מעוצבים במראה מודרני וחדשני ולכן, הן משתלבות טוב יותר עם העיצוב שלהם ויחד יוצרות אווירה טרנדית ועכשווית בכל הבית, גם במקומות הדורשים הצללה.

עוד יתרונות של פרגולות אלומיניום

ראשית, יש לציין ששליטה על הסגירה באמצעות מערכת חשמלית הניתנת לשליטה מרחוק, הופכת אותה להרבה יותר מרק אלמנט דומם שניצב במרפסת. האפשרות לפתוח ולסגור פרגולות בהתאם לצרכים המידיים, משדרגת את איכות החיים בבית ועומד בסטנדרטים של מודרניות שכיום כל אחד מציב לעצמו בכל פן של מגורים, בבתים שרובם נשלטים על-ידי חשמל ומכניות.

שנית, מדובר בפתרונות הצללה שהם הרבה יותר עמידים מפרגולות עץ למשל. בניגוד לחומרים אחרים, שמידת העמידות שלהם נמוכה ובהתאם לכך הם סובלים מבלאי מהיר, פרגולות אלומיניום מגלות עמידות לכל מזג אוויר ומאפשרות לשמר את המראה המכובד של הבית. בישראל, מדינה בה חילופי העונות חדים ומורגשים מאוד והקיץ כשלעצמו כולל חשיפה לטמפרטורות קיצוניות, חשוב להשתמש בחומרי גלם חזקים ופרגולות אלומיניום עשויות בדיוק מחומר כזה. הן לא מתכלות, מחלידות או מתבלות גם בחום קיצוני בקיץ או רטיבות בחורף.

בנוסף, מדובר בהרבה יותר מעוד תחום בפתרונות הצללה. פרגולות אלומיניום מאפשרות לשדרג את הבית כולו משום שהן מספקות קירוי מלא לחלק החיצוני שלו ולא רק יוצרות הצללה בפינה מסוימת. לכן מדובר במוצר מעולה למי ששואף להגדיל את הבית מבלי להוסיף בו חדר וליצור מהמרפסת חלק בלתי נפרד מהבית כולו, שאפשר לשהות בו בלי תלות בתנאי מזג האוויר מסביב – בחורף הן אטימות למים ובקיץ הן מעניקות הצללה מלאה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה