איך לבחור דלתות פנים בשנת 2018?



דלתות פנים מעוצבות הן חלק בלתי נפרד בעיצוב הבית ומהוות פריט חובה המעניק קו וסגנון במראה הבית כולו.

דלתות פנים יוצרות מעטפת יוקרתית ומחוללות שינוי בעל ערך מוסף בחלל הבית. הטרנדים בעולם עיצוב הבית משתנים בתכיפות על מנת להישאר מעודכנים, לפניכם מספר עצות מועילות לבחירה נכונה של דלתות פנים לשנת 2018.

דלתות פנים לבית – עיצוב ופרקטיקה

לרושם ראשוני אין תחליף, בין אם מדובר על מפגש אישי או באורח המגיע לביקור בביתנו. דלתות פנים הן פריט בעל משקל חשוב בכל שיפוץ ושינוי ומקנות אפקט מחודש לחלל הבית כולו. לבחירת דלתות הפנים יוקרתיות לבית יש השפעה רבה בפן העיצובי והפרקטי ומגוון האפשרויות רחב למדי, כך שיש להביא בחשבון מספר פרמטרים אשר יהפכו את הבחירה שלכם למדויקת ומושלמת בעבורכם. דלתות פנים בשנים האחרונות מקבלות תשומת לב רבה נוכח הבנת המשקל אשר הן מהוות ביצירת תחושה ומראה יוקרתיים לצד נוחות שימוש.

הטרנד החם בעולם דלתות הפנים ב-2018 - פרסונליזציה

הטרנד החם בעולם דלתות הפנים בשנת 2018 באזור המרכז הוא הפרסונליזציה המאפשר התאמה אישית של המוצר לטעמו של הלקוח. בהתאם לאופנה, החברות המובילות לייצור דלתות מציעות הרכבה של דלת בהתאמה אישית בסגנון, מרקם וצבע מועדפים ותוך שילוב של אלמנטים מקוריים כגון פריטי פרזול, ידיות כרום, פסי אלומיניום, זיגוגים ופתרונות נעילה ייחודיים. בחירה נכונה של דלתות לבית מביאה בחשבון לא רק את ההיבט העיצובי, אלא דרישה לאיכות ועמידות. קולקציות מרהיבות שלדלתות פנים מתאפיינות במראה נקי ועדכני המשתלב בכל מרחב וכל זאת בשילוב של סגנון ואופי ייחודיים. בבסיס המראה היוקרתי ואיכות הייצור והגימור מסתתר שימוש בטכנולוגיות מתקדמות היוצרות אטימה מושלמת.

שילוב של טכנולוגיות חכמות לנוחות השימוש

דלתות  פנים מעוצבות בראשון לציון הפכו לשם נרדף למראה אלגנטי ונקי, אולם בל נשכח את ייעודן והוא האפשרות להפרדה בין חללים, סגירה ונעילה לשמירה על פרטיות. נעילה חכמה מהווה תוספת משמעותית וחיונית לדלתות וניתן בשנת 2018 למצוא דלתות הפועלות באמצעות מערכת חכמה ואפליקציה המותאמת לטלפון החכם ומאפשרת שליטה על פתיחה ונעילה של הדלת. המערכת המתקדמת מציעה גם שליטה בעזרת שלט ללא צורך בשימוש במפתח.

דלתות לחדרי ארונות – חובה או בחירה?

חדרי ארונות מעוצבים הינם אחד החללים האהובים ושימושיים ביותר בבית. הם מציעים פתרון פרקטי לאחסון הבגדים, הנעליים ועוד פריטים ואביזרים. תכנון נכון של חדרי ארונות מאפשר לנצל באופן מיטבי את החלל, ליהנות מעיצוב ומראה מרהיבים ולהציע נוחות שימוש ופרטיות. דלתות לחדרי ארונות מאפשרות לנו לשמור על הארגון והסדר כאשר ניתן לבחור בדלתות הזזה אשר אינן תופסות נפח רב ומאפשרות גישה קלה לפריטים בחדרי הארונות בשילוב של שמירה על הפרדה בין החדרים השונים. התקנת דלתות לחדרי ארונות מספקת מענה לכמה צרכים, ראשית במטרה ליצור הפרדה בין חדר השינה לארון הבגדים לצורך שמירה על סדר במרחב ומניעת פגיעה בחזות החלל כולו. דלת לחדר הארונות תמנע הצטברות של אבק ותהפוך את חדרי הארונות מחלל אחסון לכזה בעל ערך מוסף עיצובי ופרקטי כאחד.

"דלתות דרור" – מענה שלם ומלא למראה אלגנטי ולנוחות

דלתות פנים מעוצבות לבית מבית "דלתות דרור" ראשל"צ, חשוב כוללות מנגנון סגירה שקטה למניעת צליל טריקה בלתי נעים. השימוש בחומרי גלם איכותיים ובטכניקות גימור איכותיות מקנה לדלת יכולת אטימה היקפית מושלמת בשילוב של בידוד איכותי. כך תבטיחו לעצמכם בחירה נכונה בדלתות פנים אשר עונות על כלל הצרכים העיצוביים והפרקטיים וקבלת ערך מוסף של סגנון וקו עיצובי, נוחות שימוש ומענה לשמירה על פרטיות, ארגון וסדר והפרדה בין החללים בבית.

מאמר באדיבות : דלתות דרור – דלתות פנים מעוצבות

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה