חברת קוסמטיקה פרא רפואית ישראלית



הולילנד קוסמטיקס היא חברת קוסמטיקה פרא רפואית ישראלית ,אשר מייצרת תכשירים קוסמטיים אשר מוצעים לשוק הישראלי וכמו כן לשוק העולמי .

ניתן למצוא את מוצרי החברה אשר משווקים על ידי קוסמטיקאיות ,מכוני יופי וטיפוח ומכוני ספא .ניתן להתרשם מאתר האינטרנט אשר נוסד לפני שלושים שנה וכולל בתוכו את כל סוגי הטיפוח במקום אחד אשר נגיש בהקלקה אחת בלבד על מנת לקבל את המוצר עד לבית הלקוח .המותג הינה בבעלות HL של מעבדות מחקר ופיתוח חדשני אשר דואג לייצר באמצעות מפעל ייצור מתקדם ,אשר מאפשר לחברה ליהנות ולפתח תכשירים ייחודיים ,איכותיים ,יעילים ובטיחותיים אשר מעניקים תוצאות ממשיות והנאה מעור מאוזן ,בריא ויפה .

 קיים מגוון רחב אשר כולל סדרות ותכשירים בתחומי אנטי אייג'ינג ,התחדשות ,הבהרה ,שיקום ,איזון עור שמן ובעל אקנה ,סדרה של הגנה מהשמש וסדרות תכשירים נוספות לטיפול במכון הקוסמטי לצד תכשירים לטיפול ביתי באופן עצמאי ובטוח .

אילו מוצרים תוכלו למצוא בהולילנד קוסמטיקס ?

ניתן למצוא יצע רחב של מוצרי טיפוח לעור הפנים ,בין אם מדובר במסכות יופי או קרמים מיוחדים אשר יוצרו במיוחד עבור עור פנים שומני או יבש ,קרם אשר מיועד להעניק לחות וברק לפנים ולמראה צעיר יותר . לפני שימוש בכל מוצר אשר מיועד לטיפוח עור הפנים ,מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית על מנת לקבל ייעוץ על אותו מוצר ולבדוק האם הוא מתאים לעור הפנים שלנו ,והאם הוא מיועד לשימוש אשר אנו זקוקים לו .קיים מגוון רחב של מוצרים לטיפוח עורנו .ניתן לראות את המוצרים הללו בפארמים השונים וכמו כן על מדפי הקוסמטיקאית בעת הטיפול .מומלץ לקבל את הטיפול אצל בעלת מקצוע מוסמכת ובעלת תעודה על מנת לקבל טיפול אפקטיבי ויעיל .בין היתר אנחנו מציעים ערכות להבהרת כתמים אשר כוללים בין היתר מסכה מבהירה ,סרום להבהרת כתמים ,קרם לחות ,פילינג להבהרה ,הבהרה כללית ועוד .

כיצד תוכלו לטפל באקנה ועור שמן באמצעות התכשירים של הולילנד קוסמטיקס ?

במידה ואתם בעלי עור שומני או אקנה ,תוכלו למצוא אצלנו תכשירים רבים בעלי תוצאות מידיות כבר אחרי הטיפול הראשוני .אותן מסכות מותאמות אישית ופותחו על ידי צוות מקצועי ,תוכלו להתרשם מתכשירים אשר מיועדים לייבוש פצעים ,ניקוי עור שומני ,מוצרים טיפוליים לעור אקנתי ,מסכות פנים לעור שמן ,קרם לחות ,סרום/ג'ל ,ג'ל לעיניים ,פוסט אקנה ,קרם לילה ,פילינג לעור שמן ,קרם הגנה וערכה טיפולית לאקנה . שלל המוצרים הללו ידאגו לנקות את הפנים שלכם ולשמור על עורכם נקי ,זוהר וצעיר .עור מסוג זה יש לטפח תוך כדאי שמירה על איזון הלחות אשר קיימת בו ,הוא ידוע בשל נטייתו ליובש בשל ניקוי מוגזם בעזרת סבון פנים ,יש לנקות אותו בוקר וערב בעזרת מי פנים אשר מיועדים לעור שמן או באמצעות סבון מותאם ומריחת קרם לחות קל .

במידה ואתם בעלי עור רגיש ,אילו מוצרים תוכלו למצוא אצלנו ?

הולילנד קוסמטיקס דאגה לפתח מוצרים לכל עור ועור ,במידה ואתם בעלי עור רגיש אשר חובא בתוכו מספר רב של תופעות עוריות ותגובות שונות לגירויים פנימיים וחיצוניים כגון ,שינויים הורמונאליים ,מחלות עור ,הזדקנות ,תנאי מזג אוויר קיצוניים של קור ,חום ,יובש או חשיפה חמורה לשמש ,חשיפה לדטרגנטים ,נוכחות חומרים מסוימים וזיהום .לעור מסוג זה הגירוי אשר נוטה להופיע הינו אדמומיות ,התייבשות ,גירוד ,דלקת ,צריבה והתקלפות .תופעות אלו מצביעות על הפרת איזון טבעי של העור אשר חיוני לשלמותו ובריאותו .תוכלו למצוא אצלנו סרום ,גרם לילה ,קרם עיניים ,קרם לחות ,ניקוי עור רגיש ,מסכות מותאמות אישית ,מוצרים טיפוליים ועוד .

כתבה באדיבות חברת קוסמטיקל כניסה לאתר אינטרנט http://www.cosmetical.co.il/


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה