עורך דין ביטוח – במה הוא מתמחה?



אחד התחומים המשפטיים הבולטים והחשובים ביותר עוסק בדיני ביטוח. זה תחום בולט שנוגע כמעט בכל אחד מאיתנו, מעצם זה שתביעות ביטוח הן מאוד שכיחות וכל אדם יכול למצוא את עצמו מעורב בתביעה כזו, כך או אחרת.

 

עורך דין ביטוח אשר מתעסק בנושא, מתמחה למעשה בדיני ביטוח מסוגים שונים, מזוויות ראייה שונות. בין אם מדובר בדיני ביטוח רכב, דירה, רכוש, עסק, ובין אם מדובר בדיני ביטוח שעוסק בנפשות, כמו חיים, פנסיה, אובדן כושר עבודה, תאונות אישיות, תביעות ביטוח מחלות קשות ועוד.

אפשר להגדיר את הנושא של דיני ביטוח ותביעות ביטוח בצורה מאוד פשוטה, מדובר על תחום שעוסק באופן בו מבוטח תובע חברת ביטוח לצורך מימוש הפוליסה שלו, בעקבות מקרה של נזקין אשר נגרם לו, בין אם בגוף, נפש או רכוש. מן הסתם, התביעות הן הרבה יותר מסובכות, מאחר וכידוע, השטן נמצא בפרטים הקטנים וכל פוליסה מכילה אינספור פרטים וסעיפים קטנים שיש להתייחס אליהם בשביל שיהיה ניתן לקבל את מה שמגיע לנו.

מה המטרה של חברת ביטוח ומה המטרה שלנו

לחברת ביטוח יש מטרה ברורה והיא לשלם לנו כמה שפחות. עורך דין ביטוח מייצג אותנו ומטרתו שאנחנו נקבל את מה שמגיע לנו על פי הפוליסה. בין אם זה על פי לוח הזמן שמוגדר בפוליסה, על פי התנאים שנקבעו לצורך קבלת הפיצוי, גודל הפיצוי, סוג ומידת הנזק ועוד.

צריך לומר, שעורך דין ביטוח יכול לייצג אותנו גם במקרים הפוכים, מקרים בהם אנחנו נתבעים על ידי חברת ביטוח בגין סיבות שונות, בין אם זה מידע לא מדויק שסיפקנו לחברת הביטוח או מקרים אחרים. מקרים שכאלה אגב יכולים להתרחש, כאשר אנחנו תובעים את חברת הביטוח וזו תובעת אותנו בחזרה, בטענה שהיא לא אמורה לשלם לנו את דמי הפוליסה או מסיבות אחרות.

לסיכום עורך דין ביטוח, עוסק במגוון רחב של נושאים אשר נמצאים תחת תחום אחד, רחב מאוד. כשאנחנו בוחרים עורך דין כזה, חשוב מאוד שיהיה זה מישהו שנוכל לסמוך שיוכל לטפל בנו על פי מה שאנחנו צריכים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה