איך פותחים חנות באינטרנט בדרך הקלה



אז למה בכלל לפתוח חנות וירטואלית? למה לא להסתפק בחנות פיזית? הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת... היום יותר ויותר גולשים מחפשים את מבוקשם דרך הרשת והיום שלא כמו פעם כבר בטוח לקנות בחלק גדול מהחנויות הווירטואליות. מעל ל-65% מהגולשים הישראלים דיווחו שהם קנו בשנה האחרונה לפחות מוצר אחד בשבוע דרך הרשת, ונפח המסחר בישראלי באינטרנט חצה כבר את ה-13 מיליארד שקלים בשנה החולפת. קניות באינטרנט כבר מזמן הפכו לשגרת חיינו ופתיחת חנות וירטואלית היא לא מותרות אלא חובה עבור מי שיש לו מוצרים להציע.

 

האפשרויות להקמת חנות

חנות וירטואלית מוצלחת יכולה להיות מוקמת בכמה דרכים. אתם יכולים לקחת אנשי מקצוע לכל חלק וחלק באתר, מתכנתים, מעצבים, אנשי תוכן וכדומה מה שיצריך מכם לשלם לכל אחד מהם וגם לנהל את הפרויקט. אופציה נוספת היא לפנות לחברה אשר בונה חנויות וירטואליות, חברה שתיקח את כל הפרויקט על עצמה והיא זו שתדאג לכל אנשי המקצוע הללו. האופציה השלישית והטובה ביותר היא לבחור בפלטפורמה לבניית אתרים כמו e-shop, פלטפורמה שהכול בה כבר בתוכה. לא תצטרכו לשכור מעצב ולא תצטרכו לחפש מעצב, והכל כבר יהיה מובנה בשבילכם וקל לתפעול.

איך בוחרים חברה להקמת החנות?

  • סקר שוק – היום קל מאי פעם לעשות סקר שוק. יש חברות רבות שמספקות את השירות הזה וכל מה שאתם צריכים הוא לאתר אותן ברשת, להתרשם מהאתר שלהם ומהעבודות שלהם וכמובן לעשות עליהן בירור. את הבירור תוכלו לעשות באמצעות פורומים ובאמצעות הרשתות החברתיות, תוכלו לקרוא חוות דעת של לקוחות קודמים ולהבין מול מי אתם עומדים.
  • אילו שירותים החברה מספקת – יש חברות שמציעות רק שטח אחסון ויש כאלו שמציעות בנייה על תבנית קיימת, יש כאלו שמציעות עיצוב מלא ויש כאלו שמציעות גם כתיבת תוכן. אתם חייבים לברר אילו שירותים מוצעים לכם ולהבין את האותיות הקטנות בכדי שלא תצטרכו לאחר מכן לשלם לאנשי מקצוע נוספים.
  • ערך מוסף – ערך מוסף הוא מה שחברות אחרות לא מספקות. אם יגידו לכם ש"ערך המוסף שלנו הוא אמינות" כנראה שהם לא מבינים את הכוונה. ערך מוסף הוא מה שמעבר, מה שיכול להועיל לכם, לחסוך לכם עבודה ויכול לחסוך לכם כסף.
  • ניסיון בחנות תואמת לשלכם – האם החברה כבר בנתה חנות דומה לשלכם? האם יש לה דוגמאות להראות? ניסיון הוא לא רק כללי אלא צריך להיות גם פרטני.

פלטפורמה מובנית לחנויות וירטואליות – פלטפורמה מנצחת

חנות וירטואלית מוצלחת יכולה להבנות בדרכים שונות, אך פלטפורמה קיימת שמיועדת לחנויות כאלו ומציעה לכם גם כלים לניהול, לשיווק ולפרסום היא הפלטפורמה המנצחת. פלטפורמה כזו תחסוך לכם עבודה ותאפשר לכם לקדם את החנות שלכם כבר מיד לאחר הקמתה, כך שנקודת הפתיחה שלכם תהיה טובה יותר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה