טיפולי קוסמטיקה להחדרת לחות וחידוש העור



כולן רוצות להיות יפות, צעירות וזוהרות, גם כשהן חוזרות מיום עבודה של עשר שעות וגם כשהן עוצרות בסופרמרקט עם שלושה ילדים מצווחים.

הנעורים מספקים יופי טבעי עם עור מתוח ללא קמטים או כתמים, בזכות ייצור טבעי וקבוע של קולגן, שמהווה שבעים וחמישה אחוז ממשקל העור ומייצר לעור את הגמישות והזוהר. עם הגיל, ייצור הקולגן הולך ופוחת, ואנו מגלים קמטים חדשים, כתמים שלא היו שם קודם ומראה עייף ולא מחמיא. אם בשנים הקודמות הפתרון היה טיפולים פולשניים כמו מתיחת פנים, הרי שכיום – בזכות הגילוי המהפכני שניתן להמריץ ולזרז את ייצור הקולגן באמצעים שאינם פולשניים– אפשר להסתפק בקרמים איכותיים לא יקרים ויומיומיים, ולהיראות נפלא.

מה יוצר את ההבדל בפנים בגיל עשרים ובגיל ארבעים?

במהלך השנים ייצור הקולגן בגוף מואט מאד, וזה מתבטא באזורים שונים בגוף ומתבטא בעיקר בפנים. הן הופכות להיות רזות יותר, הלחיים שוקעות, הסנטר והצוואר צונחים כי אין מספיק קולגן שיחזיק אותם מול כוח המשיכה. באין חומר טבעי המגמיש וממצק את העור הוא הופך לדק ונוצרים בו קמטים. כתמים שהיו פעם קטנים או בלתי נראים הופכים להיות בולטים ולא אסתטיים.

פתרונות להשבת מראה עור מתוח ויפה

קיימות לא מעט אופציות להשיג מראה יפה, חלקן כרוכות בניתוחים מסובכים בהרדמה מלאה וחלקן כרוכות בטיפולים אסתטיים קלילים. כל אישה יכולה לבחור במה שמתאים לה, בהתאם למצבה הכלכלי, הבריאותי, גילה וכמובן – מצב העור שלה.

לפני שבוחרים באופציה של ניתוח – להלן טיפים להשגת מראה עור יפה

כיום כבר ידוע על הקשר בין תזונה ומראה העור. שתייה מרובה של מים, נקיים או עם לימון תורמת באופן מיידי למראה עור רווי וזוהר. גם תזונה המבוססת על מגוון גדול וקבוע של פירות וירקות המכילים ויטמין C ועלים ירוקים הוכחו כמזרזים ייצור עצמי של קולגן. למעשה, קרם פנים המשלב ויטמין C עם קולגן תורם להזנת העור באופן מיידי, לחידושו ולהשגת מראה צעיר ובריא.

להיראות טוב קודם כל בשביל עצמך

בזכות המוצרים פורצי הדרך של מעבדות GIGI, כל אחת יכולה להרשות לעצמה להיראות טוב, זכות בסיסית של כל אישה. את לא צריכה להיות עשירה ואת לא צריכה לעבור ניתוחים פלסטיים – אלא אם כן את כמובן חפצה בכך. קרם טוב המכיל קולגן, שגרה קבועה (ולא צריכה להיות תכופה מדיי) של טיפולי קוסמטיקה, הקפדה על קרם הגנה, תזונה בריאה ושתיית מים – ואת מסודרת לפחות חיצונית...

היכן ניתן להשיג קרם על בסיס קולגן?

כל קוסמטיקאית מוסמכת שעובדת עם מעבדות GIGI מחזיקה את הקרמים הנפלאים שמבוססים על שילוב של קולגן טבעי וויטמין סי ותשמח לייעץ ולהתאים לך קרם בהתאם לעור שלך . מדובר בקרם פנים וקרם לחות בהרכב איכותי ביותר ובמחיר שווה לכל נפש.

 

גלשי לאתר מעבדות קוסמטיקה GIGI ומצאו את הקוסמטיקאית הקרובה לביתך.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה