איך בוחרים ספקים לחתונה?



הפקת אירוע משפחתי חשוב ומרגש כמו חתונה מתחילה בתכנון מקדים לפרטי פרטים. ברגע שבני הזוג החליטו להינשא עליהם להכין יחד עם ההורים רשימת מוזמנים, בהתאם לכך הם יכולים לקבל החלטות חשובות כמו מיקום האירוע, תקציב, סגנון, תפריט, ספקים וכדומה.

את הספקים בוחרים רק לאחד שיודעים האם האירוע יתקיים באולם, בגן אירועים, בחצר הבית או בחיק הטבע. רשימת הספקים לחתונה כוללת בין השאר צלם אירועים, סטודיו לעיצוב שמלות כלה, מאפרת, מעצב שיער, חברת קייטרינג, תקליטן ומפעילי אטרקציות כמו מגנטים, עמדת צילום, בר מתוקים וכיוצא בזה.

מיקום ומועד האירוע

תכנון החתונה מתחיל בבחירת מיקום, יש מגוון אפשרויות ומקומות מיוחדים לאירועים, לרבות אירוע ביום שישי בצהריים, חתונה על שפת הים וכדומה. חשוב לבקר בכמה מקומות כדי להתרשם מקרוב מהניקיון, רמת התחזוקה והשירות של הצוות. חשוב לבדוק כי המקום מחזיק ברישיון עסק בתוקף, וכי המקום מבוטח. גן או אולם אירועים בוחרים רק לאחר שמחליטים האם להפיק חתונה קטנה ואינטימית או חתונה מרובת משתתפים.

חברת קייטרינג

האוכל הוא אחד הנושאים החשובים ביותר כדי להפיק חתונה מוצלחת ובלתי נשכחת. יש חברות קייטרינג רבות בשוק, ביניהן גם חברת קייטרינג לא כשר המציעה חוויה קולינרית ייחודית ומלהיבה לבעלי השמחה ולכל האורחים שלהם. את התפריט מומלץ לבנות יחד עם השף המקצועי של חברת הקייטרינג, בהתאמה לטעם האישי ולסגנון האירוע.

חברת קייטרינג מציעה מגוון אפשרויות ומנות, חשוב לבדוק מראש את נושא הכשרות במידה ומתכננים להזמין אורחים דתיים ושומרי מסורת. התפריט של קייטרינג לא כשר עשיר ומגוון יותר, ניתן לבחור מנות בשריות בשילוב מוצרי חלב, סושי עם פירות ים, וכמובן קינוחים חלביים עם קצפות וקרמים על בסיס חמאה וחלב, בלי להתפשר על קינוחי פרווה.

למידע נוסף אודות קייטרינג לא כשר, כנסו לאתר - Mark & Miller.

תקליטן וצלם אירועים

מומלץ לבחור תקליטן מנוסה המתמחה באירועים משפחתיים ובעיקר בחתונות. יחד עם התקליטן מגבשים פלייליסט ובוחרים שיר כניסה מרגש, שיר לריקוד הסלאו המסורתי וכדומה. התקליטן מלווה את האירוע לאורך כל שלביו, חשוב שתהיה כימיה טובה עמו וכי משדרים על אותו גל.

במקביל לבחירת התקליטן יש לבחור גם צלם אירועים מנוסה, כדאי להתרשם מעבודות קודמות שלו. כדי להוזיל עלויות ניתן לבחור חבילת צילום חתונה הכוללת לפחות צלם סטילס אחד, צוות לצילום וידאו, עריכת קליפ, אלבום תמונות מהודר וכו'.

בגדים ועיצוב שיער

בעוד החתן לרוב בוחר את בגדיו בחנות אופנה המשווקת חליפות אלגנטיות ובגדים לחתונה, כלת השמחה חייבת לבחור כמה חודשים לפני מועד האירוע סטודיו לעיצוב שמלות כלה וסטודיו לעיצוב שיער. לאחר בחירת השמלה מקולקציה קיימת או לפי סגנון אישי וייחודי, יש להתאים אקססוריז, ורק אז ניתן להחליט על עיצוב השיער.

אטרקציות לאירוע

כדי ליצוק תוכן מקורי וייחודי לחתונה חשוב לבחור אטרקציות חדשות ומעניינות. יש מגוון עצום של אטרקציות לחתונה, בין השאר תותח קצף, הפרחת יונים, עיצוב בבלונים, שולחנות משחק ועוד. כמו כן, אפשר לשדרג את החוויה הקולינרית באמצעות דוכני מזון.

למידע נוסף אודות קייטרינג לא כשר – כנסו לאתר Mark&Miller.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה