נתיבים פיננסיים – החזרי מס לשכירים ועצמאיים עושים אצל המומחים



האם מגיע לכם החזר מס מהמדינה? בדקתם את מאזן ההוצאות שלכם כדי לברר זאת?

 

החזרי מס – במה מדובר?

בשנים האחרונות מדינת ישראל מאפשרת, דרך מס הכנסה, לקבל החזר לחשבון הבנק שלכם. במידה ובדיקות יעלו כי שילמתם מס גבוה יותר ממה שהייתם צריכים – אזי תוכלו לקבל את ההפרש ישירות אל חשבונכם. הסיבה לפערים הללו ולעובדה שיש הפרשים בסכומים השונים, קשורה בסיבות מגוונות. למשל, סעיפים המוכרים לתרומה ופטורים ממס, אישה שילדה או זוג שהתחתן, חישוב לא נכון של אחוזי המס ועוד. בסופו של דבר, מדובר בסכום שמגיע לכם על פי חוק.

איך מקבלים החזר מס?

את החזר המס מקבלים לאחר בדיקת החזרי מס מסודרת במגוון רחב של ערוצים – דרך רואה חשבון, פניה עצמאית באינטרנט או דרך חברות מסודרות המתמחות בנושא. החזרי מס לשכירים, לעצמאים ולגופים שונים חייבים להיעשות בצורה מסודרת ומבוקרת כדי לוודא שתקבלו את ההחזר המקסימלי המגיע לכם. אך בעוד שפניה לרואה חשבון מייקרת את העסק ופניה דרך האינטרנט עשויה להיות לא מדויקת ומהימנה לחלוטין – פניה דרך חברות פיננסיות העוסקות בתחום תבטיח לכם שקט נפשי והחזר מקסימלי.

בדוק את זכאותך להחזר מס אונליין!

נתיבים פיננסיים – תהליך העבודה

חברת נתיבים פיננסיים מתמחה בהחזרי מס לגופים וללקוחות פרטיים, עם ניסיון עשיר של מעל ל- 15 שנים. תהליך העבודה הינו פשוט, תכליתי, ממוקד ומהיר:

1. בדיקה מקיפה – האם הלקוח עומד בקריטריונים לזכאות החזר המס?

2. פתיחת תיק – במידה והלקוח זכאי להחזר, נפתח תיק במשרדי החברה – התיק ישמש את הלקוח בכל שנה מחדש, לבדיקות עתידיות נוספות.

3. ייפוי כוח – חתימת הלקוח על ייפוי כוח, המאפשר לחברת נתיבים פיננסיים לפעול בשמו מול הרשויות והגורמים הרלוונטיים.

4. החזר מוצלח – בסיום התהליך, תקבלו את ההחזר ישירות לחשבון הבנק שלכם. פשוט, יעיל ומהיר.

אפרת אהרוני - מנכ"ל ובעלים

החזרי מס – רק אצל המומחים!

כדי להבטיח שתקבלו את השירות הטוב ביותר ואת ההחזר המקסימלי לו אתם זכאים, ערכו את הבדיקה ולוו את התהליך כולו רק אצל מומחים בתחומם. חברת נתיבים פיננסיים מצוידת באחוזי הצלחה גבוהים במיוחד ועשרות אלפי לקוחות מרוצים ששמחים לשוב בכל שנה מחדש לבדיקת זכאותם להחזר מס. התהליך כולו, שבדרך כלל כרוך בלא מעט בירוקרטיה מורטת עצבים – נחסך מכם לחלוטין. אנחנו כאן בשבילכם, לכל אורך הדרףך, עד להצלחה ולהחזר המיוחל. לא מעט אזרחים מעדיפים לוותר על הזכות שלהם להחזר מס כיוון שהם מעדיפים שלא לכלות את זמנם ומשאביהם מול זרועות הבירוקרטיה – אנחנו עושים זאת בשבילכם, עם מומחיות רבה, ניסיון ארוך שנים, יעילות וזריזות שיאפשרו את התהליך הטוב ביותר עם התוצאה הטובה ביותר עבורכם.

החזרי מס עושים רק אצל המומחים! אל תוותרו על החזר המגיע לכם בדין. נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת.

הכתבה בשיתוף עם נתיבים פיננסיים – החזרי מס לשכירים ועצמאיים

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה