מה יש בראשון שאין בתל אביב? אחסון דירות!!



השכרת מחסנים לתושבי ראשל"צ

כיום אפשר למצוא מתקן אחסנה איכותי בתוך מבנה בטון מסודר ונקי מחולק למגוון יחידות אחסון בגדלים שונים כך שכל אחד מקבל מחסן אישי משלו. המתקן נמצא באזור התעשייה הישן בעיר (ברחוב פלוטיצקי 10) וערוך לקבל כל לקוח עם תכולת דירה חפצים או ציוד לכל טווח ארוך או קצר

 

אחסון תכולת דירות (רק) בראשון לציון

ראשון לציון על המפה! לאט ובהתמדה העיר נותנת פייט לתל אביב ומנצחת בנקודות בכל הקשור לפנאי, תרבות, תעשיה, קניונים, קולנוע, בתי קפה ומה לא... נכון להיום, אין חברה המציעה אחסון תכולת דירה בתל אביב!

אם אתם צריכים מחסן להשכרה לתכולת הדירה בזמן שיפוצים, מעבר דירה או מחסן להשכרה לחפצים שלכם, יש לכם פה חברת אחסנה מתחת לאף במרחק 3 רמזורים מהבית בלי הפקקים של תל אביב ובלי בעיות חניה. חברת אחסון כל מעניקה לכם שירותי אחסנה זמינים בכל גודל במחירים טובים ובמקום מצוין.

 

כל 1 מתוך 3 צריך אחסון תכולת דירה

הסטטיסטיקה מדברת על כשליש ממעברי הדירות המגיע בשלב הביניים למחסני אחסון. ישנם כמה מצבים נפוצים בהם מעבר דירה צריך הובלה לאחסנה, בדרך כלל בשל הסיטואציות הבאות:

 

  • רכישת דירה מהקבלן ויש עיכוב במסירת מפתח \ טופס 4
  • קונים דירה יד שנייה וצריך לעשות שיפוצים לפני שעוברים
  • צריך לפנות את הדירה הקודמת לפני שנכנסים לדירה
  • זכייה במחיר למשתכן והמתנה עם קבלת הדירה

 

מחסן להשכרה על בסיס חודשי בלי הגבלה

כישראלים מן המניין, אין לנו כבר כוח לכל ההתחייבויות האלה כל האותיות הקטנות וההפתעות כל פעם מחדש והאמת גם אין לנו זמן לעקוב אחרי אם נקבל בסוף משהו שונה ממה שהובטח.

חברת אחסון הוגנת לא מחייבת אותך מראש ולא מתנה את השירות בזמן. התשלום על מחסן להשכרה ייעשה בהתאם לצורך לפי טווח הזמן הרצוי (אחסון לטווח ארוך הוא ההתמחות שלנו) ומתי שאתם צריכים לצאת אז נאחל לכם בשעה טובה, אין סיכון אין התחייבות לזמן והתשלום יחסי והוגן, ככה צריכות כל החברות בארץ להתנהל, והלוואי שכך.

 

אחסון הדירה שלך במקום הכי טוב בעיר

חשוב לדעת, התכולה שלך חשובה לנו כמו שהיא חשובה לך, ברגע שאתם מכניסים את תכולת הדירה למחסן שלנו אנחנו אחראיים שלא תינזק משום פגע לכן אנחנו מקפידים בחברת אחסון כל על 3 דברים להבטחת האיכות:

  • כל אמצעי המיגון הכוללים אזעקה, חיבור למוקדי שמירה, נעילה מרכזית, גלאי נפח וחיישני חום.
  • ביטוח אחסנה אישי לכל מחסן עם כיסוי נרחב בפני פריצה, רעידת אדמה, סיכוני אש ונזקי מים.
  • יחידת אחסון נפרדת עם נעילה עצמית כאשר ללקוח יש מנעול פרטי משלו ולחברה יש מנעול משלה.
  • קיים ספרינקלר בכל חדר אחסון לפי התקן המחמיר ביותר (ספרינקלר = ברז מתז לצינור מים בלחץ גבוה)

 

כולם מסכימים שעל איכות לא מתפשרים, מה אתכם?

ישנם 3 דברים שצריכים להדאיג אדם שתכולת הדירה יקרה לו, הראשון הוא אמצעי המיגון והביטוח עליהם דיברנו, השני הוא הניקיון שאין מכרסמים או מזיקים למינים ועל כן יש לוודא שלחברת האחסון יש הדברה קבועה והמקום נקי ואסתטי (אנו מזמינים אתכם לבקר במחסנים שלנו ולראות בעצמכם) והדבר השלישי הוא פגעי טבע. שהם בעצם שני נזקים שמש וגשם, (תודה לאל שאין בישראל הוריקן, הר געש, רעידת אדמה וצונאמי...)

פגעי החום הגבוה של שרבים וחמסינים בקיץ (ואף באביב) הורסים בעונה אחת חפצים רהיטים ומכשירי חשמל רבים (שלא נדבר על תמונות) ולכן יש לוודא שהמקום מבודד מחום ועשוי מבטון כמו המחסנים של אחסון כל.

בעיות הגשם, הלחות, הנזילות, העובש, הטחב, ההצפות והרוח הגורמת לרטיבות להיכנס מכל הכיוונים כאשר המבנה אינו אטום הם צרה צרורה ועושה נזקים בלתי נתפסים במחסנים רבים בענף האחסנה. יש להישמר ממחסן שאינו מוגן הרמטי ומועד לפורענות,

אחסון תכולת דירה אינו מתאים לחובבנים יש לבחור בקפידה את חברת האסון המקצועית ביותר והאמינה ביותר בענף.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה