מקומות בילוי בגליל העליון



הגליל העליון משתרע על שטח של 800 קמ"ר ומאופיין בנוף הררי עם צמחייה עשירה ומגוונת.

האזור נחשב לאחד היפים ביותר בארץ, יש בגליל העליון שלל אטרקציות ואתרים מעניינים, מקומות בילוי מיוחדים, מסעדות טובות, שווקים ססגוניים, מרכזי מבקרים ושלל אפשרויות ופתרונות לינה. אין כמו חופשה בגליל העליון כדי לבקר באחד האזורים היפים בישראל, ניתן לטייל בגליל העליון כל השנה וליהנות מנוף פסטורלי ומאווירה מרגיעה ונינוחה. בואו לגלות את מקומות הבילוי הנפלאים הממתינים לכם בגליל העליון, לפניכם מדריך מקוצר על מספר מקומות בילוי מומלצים.

מיני גולף ופיינטבול בפרוד

כדאי לנצל את החופשה בגליל העליון ולבלות במתחם הבילויים לכל המשפחה בפרוד. המקום מציע שפע אטרקציות ובילויים לכל הגילאים ולכל הרכב משפחתי כגון באולינג, מיני גולף, פיינטבול, ירי למטרות בכדורי צבע, ג'ימבורי ומשחקייה מקורה עם שלל פעילויות ומשחקים. במקום יש שולחנות פיקניק באזור מוצל, שירותים נקיים ומתקנים נוספים.

אגם חי יראון

מתחם בילויים לכל המשפחה ולכל הגילאים בקיבוץ יראון, המקום מציע אגם טבעי ומרהיב ביופיו עם שייט בסירות פדלים, מתקני שעשועים, מתנפחים, פינת חי וליטוף, הדרכת זוחלים, מתקן חבלים מאתגר, מזנון עשיר ומגוון, שולחנות פיקניק ומסלול הליכה מסביב לאגם.

גן לאומי חורשת טל

בילוי משפחתי נפלא בחיק הטבע, בחורשת טל תיהנו ממדשאות ירוקות ומאגם עם מים צוננים, מחורשת אלונים מרשימה, מצמחייה עשירה, ממתקני שעשועים לכל הגילאים, ומשלל מתקני נופש ופנאי כמו שולחנות פיקניק, מתקנים ברביקיו, ברזיות ועוד. מקום מומלץ לבילוי רומנטי או משפחתי.

רפטינג בקייקי כפר בלום

בגליל העליון מספר אפשרויות רפטינג, ביניהם מתחם קייקי כפר בלום המציע מסלולי רפטינג לכל המשפחה עם מפלים קטנים, פארק חבלים, מתקני שעשועים ושלל פעילויות ואפשרויות בילוי במקום.

יקב בוטיק

באזור הגליל יש יקבי בוטיק מעולים המציעים הדרכות וטעימות, מרכז מבקרים, סיור מודרך עם הסברים מעניינים תוך טעימות יין איכותי ומשובח. בהתאם לעונה ניתן לבלות במקום וליהנות מסדנאות שונות או מארוחה טעימה עם יין בוטיק מהיקב.

מרכז קנדה מטולה

מתחם בילויים ואטרקציות לכל הגילאים, אחד המקומות הפופולריים והאוהבים בקרב ישראלים לבילוי משפחתי או רומנטי. במרכז קנדה תוכלו להחליק על הקרח כל ימות השנה, לבלות בפארק מים, ליהנות מטיפולי ספא מפנקים לגוף ולנפש, לאכול במסעדה, לשחק באולינג ולבלות במתקנים השונים במקום.

מסעדת עין כמונים

מקום בילוי רומנטי בחיק הטבע, במקום ניתן ליהנות מארוחת גבינות עם ירקות ולחמים בריאים. המסעדה מציעה כ-30 סוגי גבינות, יש במקום בית בד להפקת שמן זית איכותי, בית ריבות נפלא וניתן לרכוש במקום תוצרת מקומית מעולה.

 

חיי לילה בראש פינה וצפת

לאחר שהזמנתם מלון בוטיק בגליל תוכלו ליהנות מחיי לילה סוערים ומלהיבים בראש פינה ובצפת. בראש פינה יש בתי קפה רומנטיים, ברים טרנדיים עם אווירה תוססת, אפשר לבלות גם בסימנטק. גם בצפת יש מקומות בילוי מושקעים המציעים אווירה סוחפת וצעירה, אלכוהול איכותי ותפריט עשיר.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה