איך בוחרים קורס להכרת שוק ההון?



אם גם לך נמאס לשמוע את החברים שלך אומרים שבזמן שאתם יושבים מול משחק כדורגל הם הרוויחו שלושת אלפים שקלים, ורק אתה חי ממשכורת למשכורת ופשוט נקרע כבר מרוב חובות ואילוצים – קורס לימודי שוק ההון למתחילים הוא בדיוק מה שאתה צריך.

אין ספק שהעידן הנוכחי מביא אתו הרבה דברים טובים כמו קיצורי דרך ואפשרויות תעסוקה והתמחות, גם לאנשים שלא עשו את כל הדרך המפרכת מנקודת האפס ועד לצמרת. הכוונה היא כמובן לעיסוק בתחום ההון, שפעם היה שמור רק לברוקרים וכיום הוא תחום שאין כמעט בית שלא עוסק בו, לעיתים בידענות ומיומנות גבוהות ומנוסות מברוקרים מקצועיים. איך מתחילים, ואיפה לומדים "איך להרוויח כסף"? 

כשזה קשור לכסף שלך, כדאי לך ללמוד איך להתנהל באופן מקצועי ומדויק

כמו בכל דבר, תחום עניין שנלמד באופן יסודי ומקצועי מביא לתוצאות טובות יותר מאשר כשעושים אותו לבד, ללא ניסיון או הדרכה. כשמדובר בכסף שלך, על אחת כמה וכמה שלא תסכן אותו, ותדע לנהל אותו באופן שיגרום לך לא רק לשמור עליו, אלא גם להכפיל או להשליש אותו. מומחים פיננסים וכמעט כל מי שהתעשר מתישהו בחייו, תמיד אומרים שהדרך להרוויח כסף, זה לעשות כסף. על פניו זה נשמע כמו בדיחה. כמו שיגידו לך שכדי להיות מאושר אתה צריך להיות שמח. במציאות, זה בדיוק ככה. אם יש לך מעט כסף שאתה יכול לשים בצד, אתה יכול להכניס אותו לתוכנית חיסכון וליהנות מעמלה זניחה (אבל להיות רגוע), או לשחק אתו, ולהרוויח סכומים גדולים של כסף.

קריירה אמיתית בשוק ההון

ללמוד איך לשחק עם הכסף וליהנות מרווחים נאים באופן קבוע זה נחמד, אבל אם זה משהו שמעניין אותך, אתה יכול להפוך את התחביב לקריירה רצינית, מניבה ומכובדת. קורס לימודי שוק ההון למתחילים יעניק לך את כל הכלים הדרושים לך כדי לנהל כספים, השקעות, רכישות של תיקי השקעה, סלי מניות ועוד – עבורך ועבור אחרים. כמו כן תוכל להשתלב בתפקידים מעניינים בחברות פיננסים ומימון.

 קורס שנותן כלים להבנה עמוקה של שוק ההון

קורס לימודי שוק ההון למתחילים של המכללה לפיננסים נותן לך כלים אמיתיים, עיוניים ומעשיים, לניהול תיקי השקעה מתוך הבנה אמיתית של השוק, של החוקים ושל השחקנים. הקורס כולל לימודים בתחומים:

שוק ההון בישראל , בחירת מניות ומימון, קרנות נאמנות, מסחר במניות ובקרנות, יתרונות ההשקעה, תעודות של מט"חיות, אגרות חוב, השוק הבינלאומי, ניהול תיק השקעות, השקעות ערך ודוחות כספיים, אופציות ונגזרים, פנסיה + פסיכולוגיה של השקעות ועוד. החומרים והנושאים הנלמדים בקורס עשירים, מרתקים ובעיקר מקצועיים ומעמיקים מספיק כדי להפוך אתכם למומחים גם אם אתם באים ללא כל רקע בתחום. זה היופי בשוק הזה של כסף מתגלגל – אתה יכול לבוא בלי כלום כמעט, ולהפוך את עצמך לאיש עשיר. אתה פשוט צריך להכיר את החוקים, ובדיוק בשביל זה אנחנו פה.

לקריאה אודות לימודי שוק ההון גלשו לאתר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה