משטח טעינה לאייפון - טעינה אלחוטית ומהירה - כל היתרונות



לפעמים יוצא לנו להיתקל באקראיות במכרים או בני משפחה ברחוב או בקניון, עיניהם אבודות, שפת הגוף שלהם אבודה והם מחזיקים ביד מכשיר כבוי.

המבט שלהם נדלק כשהם רואים אותנו. במקום שלום הם ישר יורים אלינו "יש לך אולי מטען נייד?"

אין ספק שאנו חיים בתקופה בה אי אפשר לצאת מהבית בלי משטח טעינה אלחוטית, שמאפשר לנו להטעין את הנייד שלנו בכל מקום, גם כשאנו סתם יושבים בבית קפה ואין לידינו אפילו נקודת חשמל. למעשה, הקלות שבה אנו יכולים להטעין את הסמרטפון שלנו בכל מקום, ללא תלות לא בחשמל ולא ברצון הטוב של האדם שאצלו אנו נמצאים, הופכים את ההטענה האלחוטית ללא פחות מנחוצה ביותר. מה אנחנו צריכים לדעת, בבואנו לרכוש מכשיר הטענה אלחוטי?

נו מה, תתחילו עכשיו לקנות לכל אחד את המטען שמתאים לנייד שלו?

איזה כיף להיפטר מכבלים וחוטי חשמל? איזה שחרור אמיתי זה כשלא צריך לחפש שקע חשמל, להכניס לתוכו את הסמרטפון הגוסס ואז לשבת לידו, כי מישהו עלול לגנוב אותו? נכון שהרבה יותר כיף להטעין את הנייד לידינו, בלי להזדקק לכלום חוץ מאשר משטח הטענה?

משטח טעינה אלחוטית, בניגוד לכבל הטענה, לא צריך להתחבר לשקע מסוים בפלאפון ולכן מתאים לרוב סוגי המכשירים. משטח ההטענה של מופי, מבית אפל, הוא משטח כזה, שמשמש גם כמשטח טעינה מהירה. כלומר הנייד נטען באופן אלחוטי אבל גם באופן מהיר יותר.

המופי מגיע עם טעינה מהירה 7.5W ועם כבל של 1ץ5 להטענת המשטח. בנוסף יש לו מראה יוקרתי ומגניב ממש, שאפשר בכיף להניח על השולחן בעבודה או בבית הקפה, ולהטעין עליו את המכשיר.

העתיד כבר פה: בקרוב נטענים את כל המכשירים שלנו – מרחוק

הפנטזיה של מכורי הגאדג'טים עומדת להתגשם ודי בקרוב: לא מזמן פורסם במגזין גיק טיים שוועדת התקשורת הפדרלית בארצות הברית אישרה מערכת, שמסוגלת להטעין מספר מכשירים במרחק של עד תשעים סנטימטרים. המשמעות של ההישג הזה היא עצומה: מספיק שמכשיר אחד של הטענה יהיה מונח איפשהו, וכל המכשירים בטווח של עד תשעים סנטימטרים פשוט יוטענו. המחשב הנייד, כל הסמרטפונים בבית או במשרד ועוד.

האם כדאי להזמין משטחי הטענה מחו"ל?

אנשים רבים רוכשים אביזרים לסלולר מחו"ל, כי זה זול יותר. ברם, זו טעות. המכשירים עצמם רגישים ועדינים ובנויים על טכנולוגיה עדינה – לא בטוח שבהזמנה ממדינה אחרת הם יגיעו מתפקדים במאה אחוז.  באתר מומדיה אתם יכולים למצוא משטחי טעינה מהירים וכן מטענים ניידים במחירים מצוינים ובאיכות הגבוהה ביותר, לקבל הסברים לגבי שיטות ההטענה, תקן הקיו איי, ועוד. בנוסף, כשקונים מספק בארץ יש לכם כתובת – אם משהו משתבש יש לכם לאן להגיע ועם מי להתייעץ.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה