חתונה – כיצד בוחרים גן אירועים



עם השנים, אנחנו יכולים לראות שינוי בכל מה שקשור למיקום בו זוגות צעירים בוחרים לערוך את החתונה שלהם.

אם בעבר היה נהוג וכמעט לא היה ערעור על כך שחתונות צריכות להיערך באולמות אירועים, הרי שכיום יותר ויותר זוגות בוחרים לערוך את האירוע בגני אירועים, מקומות פתוחים שנמצאים בין יישובים או באזורים יותר כפריים, ירוקים, בין אם זה בתוך הישוב ובין אם זה מחוץ ליישוב.

ישנן סיבות שונות מדוע זוגות מעדיפים לעשות את החתונה שלהם בגן אירועים ולא באולם. בהמשך אנחנו נציג את הסיבות לכך. צריך לומר, לצד העובדה שלא מעט זוגות בוחרים בגישה שכזו, הרי שאנחנו יכולים לראות היום, לא מעט גני אירועים במקומות שונים ברחבי הארץ, דבר שבעבר לא ראינו, ועל כן אפשר לראות שהביקוש עולה ביחד עם ההיצע.

כך למשל, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של גני אירועים בשרון. חלק מגני האירועים נמצאים בתוך יישובים מסוימים, לעומת זאת גני אירועים אחרים נמצאים בין היישובים. לא מעט מהיישובים נבנו במושבים ובקיבוצים ומהווים חלק מהשינוי הכללי שחל באותם מקומות בשנות התשעים, בעקבות שינוי התפיסה הכלכלית של המקום.

גני אירועים בשרון מתאפיינים במספר גורמים, החל ממרחבים גדולים, המשך בשורה של אטרקציות בין אם זה מבחינת העיצוב של המקום ובין אם זה באלמנטים אחרים שהופכים את האירוע להרבה יותר ייחודי, וכלה בכך שהמקומות הרבה יותר נעימים הן לאורחים והן לבני הזוג שמבקשים לערוך בהם את החתונה שלהם.

כיצד בוחרים גן אירועים בצורה נכונה

בשלב הראשון, יש לבחון את המיקום של הגן. יש לכך משמעות לא רק עבור בני הזוג אלא גם עבור האורחים. זה לא סביר לערוך אירוע במקום שהוא מרוחק לכל האורחים וידרוש מהם לנסוע במשך כמה שעות בשביל להגיע אליו. בני הזוג עצמם יצטרכו להגיע אל המקום מספר פעמים לפני האירוע, ולכן הגיוני יותר שהוא יהיה קרוב למקום המגורים שלהם.

בשלב השני, יש לבחון כיצד המקום בנוי, מה הגודל שלו, כמה אנשים יכולים להיכנס בתוכו, האם הוא מתאים לאופי ולקונספט של האירוע. יש זוגות שמעוניינים לערוך אירוע אינטימי, אחרים לעומת זאת רוצים לערוך אירוע גדול עם הרבה אורחים. לכן חשוב לבחון, כיצד המקום בנוי והאם הוא מתאים לסוג האירוע שאנחנו רוצים לערוך.

בשלב השלישי, יש לבחון את השירותים שהמקום מעניק, עם אילו ספקים הוא עובד, מה טיבם, עד כמה הם ברמה כזו שיכולה להתאים לסוג החתונה שרוצים לערוך. כמובן שנושא זה קשור ישירות גם לעלויות של האירוע.

נקודה אחרונה שצריך לבדוק זה כל הנושא הלוגיסטי מסביב, החל מחנייה, נגישות, ניקיון, עד כמה המקום זמין ועוד. אלה דברים שיכולים להפוך כל חתונה, מאירוע טוב לאירוע מיוחד ובלתי נשכח.

קרדיט צילום

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה