איך משלמים על חניה בתל אביב?



אין דבר מורכב יותר מאשר חניה באזור של תל אביב ועל כך יכול להעיד על אחד מאיתנו.

כלומר, לא רק תושבי העיר יכולים להעיד על מורכבות הדברים בנושא אלא גם מי שמגיע מבחוץ יודע היטב: הוא נוהג עד תל אביב ואז מתחיל לחפש חניה שעות. המצב עד כדי כך מורכבת שכאשר אנשים מגיעים עם רכב לתל אביב ועושים את החישוב של מתי עליהם לצאת מהבית, הם לוקחים בחשבון גם את השאלה כמה זמן ייקח להם למצוא חניה. בנוסף לכך, הנושא של חניה בתל אביב מורכב לא רק מהבחינה של החיפוש אחר מקום החניה אלא גם מבחינת התשלום. בין אם אתם חונים בחניון, ברחוב או בכל מקום אחר, אתם צריכים בדרך כלל לשלם לעיריית תל אביב ולרוב לא מדובר על סכומים קטנים. לכן, מעבר לרצון לנסות לחסוך על הנושא הזה, יש גם משמעות לשאלה איך למעשה משלמים, כי מי מאיתנו ממשיך להסתובב עם כסף קטן בארנק רק כדי לשלם חניה?

על חניה בתל אביב משלמים עם אפליקציות

אם גם אתם מוצאים את עצמכם לפעמים מגיעים לתל אביב ומחפשים חניה, אתם בוודאי יודעים לומר שהדבר האחרון שתרצו זה לבזבז את הזמן שלכם על השאלה איך משלמים עד שכבר מוצאים חניה. אם זה נשמע לכם מוכר כדאי שתדעו שגם על חניות באזור תל אביב ניתן לשלם בעזרת אפליקציות שונות. יש כמה יתרונות לשימוש באפליקציה בכל מה שקשור לנושא של חניה בתל אביב והם:

  • ·       לא צריך כסף מזומן כדי לשלם
  • ·       האפליקציה יכולה להזכיר לכם איפה חניתם
  • אתם משלמים בדיוק על הזמן שחניתם ולא יותר מזה

לכן אין שום סיבה להמשיך ולהסתובב עם כסף מזומן רק כי אתם צריכים לחנות ולשלם לעיריית תל אביב על החניה. בנוסף לכל אלה, כדאי גם לדעת שהיום זו כבר ממש לא בחירה של מחפש החניה, כלומר, כרטיסי הנייר לחניה בתל אביב פשוט כבר לא קיימים ולכן יש אפשרות לשלם רק בעזרת האפליקציה.

חניון או חניה ברחוב?

אם אתם  מגיעים בקרוב עם הרכב לתל אביב ותוהים האם עדיף לכם לחפש חניה ברחוב או שכדאי לנסוע ישר לחניון, כדאי שתדעו שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת. יש אומנם לא מעט חניות ברחובות של תל אביב אך מצד שני, יש גם לא מעט שעות ביממה שבהן יהיה לכם מאוד קשה למצוא חניה ברחובות העיר. לכן, כאשר מדברים על חניה בתל אביב טוב לדעת שניתן למצוא גם חניה בחניונים הרבים בעיר. בנוסף, בדרך כלל בחניונים הרכבים מוגנים יותר, במיוחד אם מדובר על חניון מקורה. כדאי לתכנן מראש, בפעם הבאה כשאתם מגיעים לעיר, איפה תוכלו לחנות ואיזה אפשרויות עומדות בפניכם.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה