Interio – למה מדריכים באינטרנט עדיין רלוונטיים?



כאשר האינטרנט הופיע בחיינו, אחד מסוגי האתרים הראשונים שעלו ופרחו, היו פורטלים.

היה מדובר במין מנוע חיפוש שעבד על אתר אחר, אשר כל מי שרצה היה יכול לרשום את האתר שלו בתוכו וכך אם גולשים היו מעוניינים לחפש אתר בתחום מסוים, הם היו יכולים למצוא אותו בתוך הפורטל.

לאחר מכן, התחילו להופיע סוג נוסף של אתרים, מדריכים ואינדקסים של בעלי מקצוע בתחומים שונים. בהתחלה היו אלו מדריכים ואינדקסים כלליים, בנוסח דפי זהב רק אונליין במקום מודפס, ולצידם מדריכים ואינדקסים אשר מבוססים על תחומים ספציפיים. כך בין היתר הופיעו אינדקסים ומדריכים של אדריכלים ומעצבי פנים.

היום עולה השאלה האם יש טעם במדריכים ואינדקסים כאלה. לפני זמן לא רב, עלה אתר interio לאוויר, מדריך מעצבים ואדריכלים אשר משרת קהל גולשים גדול, בין אם מדובר בקהל שמחפש אנשי מקצוע לצורך עבודות על מבנה חדש ובין אם מדובר בקהל גולשים שמחפש אנשי מקצוע לצורך עבודות על מבנה קיים.

השאלה האם יש טעם במדריך כמו interio, עולה בין היתר בגלל העובדה שכל מי שרוצה למצוא היום אדריכלים ומעצבי פנים, יכול להשתמש בגוגל או בחכמת ההמונים בפייסבוק. אנחנו יכולים לשאול חברים ומכרים, ולקבל המלצות רבות על אנשי מקצוע ויותר מזה אנחנו לא צריכים. השאלה היא, האם זו שיטה עדיפה על פני מדריכים ואינדקסים, דוגמא interio?

בשביל לעשות את ההשוואה, אנחנו צריכים לדעת מה יש באתר כמו interio. מדובר במדריך שמכיל מעצבי פנים ואדריכלים מכל רחבי הארץ, הם מחולקים על פי אזורי עבודה ותחומי התמחות, בכל כרטיס של מעצב או אדריכל, יש פרטי התקשרות, מידע על ניסיון מקצועי וכן תמונות של פרויקטים אשר הם היו אחראים עליהם.

כעת כשאנחנו יודעים מה יש באתר, נוכל לקבוע, האם זה עדיין רלוונטי להשתמש בו, או שמא אנחנו יכולים להסתפק במה שיש לפייסבוק וגוגל להציע לנו?

מדוע עדיין נכון להשתמש באינדקסים

כשאנחנו נכנסים לגוגל, אנחנו מקבלים רשימה של אדריכלים ומעצבים, אשר אינם בהכרח ממוקמים על פי סדר איכותם. מיקומם נקבע על פי אופי הקידום שלהם במנוע החיפוש והצלחתם בכך. אנחנו יכולים למצוא שמות של אדריכלים רבים, כולל כאלה שפעילים באזור שלנו, אך בניגוד למה שאנשים רבים חושבים, מיקומם לא מספר דבר על יכולתם המקצועית.

כשאנחנו מקבלים המלצות על אדריכלים ומעצבים בפייסבוק, הרי שמדובר על המלצות של חברים ובני משפחה, על פי ניסיון בודד. לא פעם אנחנו נקבל כמות עצומה של שמות שלא בהכרח תענה על מה שאנחנו מחפשים. לכן, זה לא תמיד יהיה רלוונטי עבורנו.

מה לגבי אינדקסים ומדריכים? שם אנחנו יכולים לבדוק כל מעצב ואדריכל, אנחנו יכולים לברור את המידע בצורה הרבה יותר מפורטת וכך אנחנו יכולים לבחור מה מתאים לנו. לכן נכון יותר לעבוד עם אתרים שכאלה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה