שירה בציבור במרכז לאירוע. טרנד חדש - ישן עושה קאמבק?



מי מאיתנו לא אוהב לשיר? אפילו אם איננו כישרוניים במיוחד והקול שלנו נשמע כמו עורב פצוע, אנו עדיין אוהבים לשיר סתם כך כאשר אנו בנסיעה ברכב או כאשר אנו במקלחת.

אולי מתוך זה נולדה השירה בציבור, אם כולנו אוהבים לשיר אז מדוע שלא נעשה זאת יחדיו. היום אירועי שירה בציבור הם דבר פופולרי ומקובל ובעצם כך תמיד היה. השירה בציבור התחילה עוד בימי ראשית היישוב בארץ ישראל ונשארה רלוונטית היום כפי שהייתה פעם. במשך השנים נוספו שירים חדשים ועדכניים על מנת להגיע לכל הקהלים והשירה בציבור מיתגה את עצמה מחדש.

למי מתאים שירה בציבור במרכז?

אנשים רבים מבקשים לערוך אירוע המשלב שירה בציבור במרכז. מגוון הקהלים הוא באמת מגוון ואת השירה מזמינים לאירועים מסוגים שונים, החל מאירועים פרטיים ומשפחתיים ועד אירועי חברה וועדי עובדים הרוצים לגבש יחדיו את העובדים (דבר שיש לו הרבה מאוד ערך מוסף). עד היום הענקנו שירותים למגוון רחב של אירועים הכולל: ימי הולדת מיוחדים הסוגרים עוד עשור; אירועי פרישה של עובדים; אירועים המיועדים לבני הגיל השלישי; מסיבות רווקים ורווקות ועוד רבים אחרים. נראה ששירה בציבור במרכז תמיד קולעת בול ומלהיבה את כולם. 

כמובן שבשביל להלהיב את כולם יש לבחור היטב את הרפרטואר המוזיקלי. חשוב להתאים את השירים לקהל, המטרה היא שכולם ייהנו וירגישו בנוח עם שירים ומלודיות מוכרות ואהובות. ניתן להשתמש בשירים מכל התקופות; כאשר עורכים אירוע שירה בציבור במרכז עבור חברה צעירים בדרך כלל משתדלים לשים שירים עדכניים יותר המוכרים להם מתקופתם, אך תמיד אפשר לשלב כמה מהקלסיקות של שירי ארץ ישראל הישנה והטובה, השירים שמעולם לא נס ליחם. 

שירה בציבור במרכז יכולה להיות הפתרון המושלם עבור האירוע שלכם. לשירה בציבור ישנו יתרון גדול, הארגון וההשקעה הם כל כך קטנים לעומת ההנאה הרבה שאתם מעניקים לאורחים שלכם. בשביל לארגן אירוע שירה בציבור במרכז, כל מה שאתם צריכים זה לפנות אלינו ואנו נארגן את הכל, אפילו נעזור לכם למצוא מקום במידת הצורך. אנו מגיעים עם מערכת הגברה ומיקרופונים על מנת שכולם יוכלו לשיר יחדיו. כמובן שיש לנו גם ליווי מוזיקלי ומצגות או שירונים עם מילות השירים המוכרים.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה