בחירת עורך דין צבאי להעלאת פרופיל



הפרופיל הצבאי הוא אחד הפרמטרים המשפיעים על תפקידם של המעומדים הצבאיים, והוא למעשה מספר דו ספרתי המשמש כמעין ציון להתאמתם לתפקידים שונים הנדרשים למלא בעת השירות הצבאי.

טווח הציונים בצבא נעים בין פרופיל 21 שהוא הנמוך ביותר שאיננו מאפשר כלל גיוס לצבא או ביצוע שירות צבאי, לבין פרופיל 97 שהוא הגבוה ביותר המאפשר למועמד לקבל תפקידים נחשקים בצבא, ועל כן לפתוח בפניו אפשרויות רבות שישפיעו גם על עתידו בהמשך לאחר שחרורו מצה"ל. בכדי להתגייס ליחידות הצבא הקרביות, נדרש פרופיל 64 ומעלה ומתחת לפרופיל זה את כל אפשרות להתקבל ליחידות קרביות ומובחרות.

כיצד נקבע הפרופיל הצבאי?

הפרופיל הצבאי של החיילים נקבע עוד בראשית דרכם, עליהם לעבור מבדקים שונים  עוד ביום הצו הראשון שלהם. לאחר מכן הפרופיל עצמו נקבע על סמך ההיסטוריה הרפואית של המועמד, על סמך בעיות רפואיות שונות, כמו גם על סמך מסמכים רפואיים המעידים על מצבו הבריאותי של המועמד. כמו כן, המועמדים עוברים בדיקות רפואיות שונות המאמתים את מצבם הרפואי ועליהם לדווח לרופא צבאי על כל בעיה רפואית קיימת או בעיה רפואית שהייתה בעבר כגון ניתוחים, מחלות, נטילת תרופות בדרך קבע ועוד.  למרות שהפרופיל נקבע עוד בתחילת הדרך על סמך מצב הרפואי ובדיקות שונות בקביעת הפרופיל הרפואי ישנם לא מעט מקרים בהם מועמדים מנסים לבצע העלאת פרופיל צבאי בכדי לשנות את המצב לאפשר להם להתקבל ליחידות מובחרות. דבר זה יכול להיות כאשר מדובר על בעיות בריאותיות שונות שאינן רלוונטיות, אך הם נחושים בדעתם לקבל תפקידים טובים יותר.

להיעזר בעורך דין צבאי המתמחה בהעלאת פרופיל אישי

העלאת פרופיל אישי אפשרית, אם כי לא תמיד, ולכן בכדי להביא להצלחה ולבקש בקשה בצורה נכונה, עליכם להיעזר  ע"י עורך דין צבאי מומחה בהעלאת פרופיל. עורך דין צבאי הוא זה שראשי לייצג חיילים ואנשי שירות בבית הדין הרבני, והוא חייב להיות בעל הסמכה לעסוק בתחום, כלומר לא בהיותו עורך דין, אלא עליו להיות בעל מומחיות בתחום הצבאי. בכל מקרה, לא מומלץ לבצע את התהליך באופן עצמאי, אלא להיעזר בעורך דין המכיר את התקנות אשר על בסיסן נקבע הפרופיל הצבאי. כמו כן, עורך דין צבאי מכיר היטב נושאים שונים מהעולם הרפואי ויוכל להנחות את המועמד מה עליו לציין בבקשתו, אילו מסמכים עליו לצרף וכיצד להגביר את הסיכויים להעלאת הפרופיל האישי בכדי להתקבל ליחידות מובחרות.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה