5 יעדי טיול מומלצים לנופש באיטליה



גם השנה יבחרו המוני ישראלים לבלות את חופשת הקיץ שלהם באיטליה. טיסות לאיטליה מישראל יוצאות בתדירות גבוהה, מה שמאפשר לישראלים לפקוד את כל חלקי המדינה המהממת בכל קיץ, שנה אחרי שנה.

ארץ המגף המרתקת, שמנוקדת אין סוף שכיות חמדה ואוצרות תרבות וטבע מזמנת למבקרים בה מלאי בלתי מוגבל של חוויות, מסלולי טיול וסגנונות של חופש. השפע הזה גם עלול לבלבל ולגרום לכם להתלבט ולתהות איפה באיטליה הכי כדאי לבקר ואילו יעדים הם המומלצים ביותר לנופש. חסכנו לכם את ההתלבטות: בואו לגלות מהם המקומות הכי יפים במדינה הכי מתוירת באירופה.


מגוון אפשרויות בחירה

איטליה מרושתת לאורכה ולרוחבה באטרקציות ובאתרי תיירות מומלצים, ואת כולם ניתן די בקלות להגדיר כ"מקומות שחייבים לראות" וכאתרי ביקור חובה, כאלה שפשוט אסור לוותר עליהם. עובדה זו לא רק מזמנת מיליוני תיירים בכל שנה לכל פינות המדינה, אלא גם מקשה מאד את בחירתם של 5 יעדי טיול מומלצים לנופש באיטליה. הוסיפו לכך את העובדה שטיסות לאיטליה יכולות להוביל אתכם לכל יעד במדינה ותבינו עד כמה קשה ההכרעה. אף על פי שמדובר באתגר לא קל, עמדנו בו בכבוד: קבלו את חמשת היעדים הכי מומלצים לנופש באיטליה.

 

טוסקנה

אחד היעדים הנחשקים ביותר לנופש באיטליה הוא טוסקנה. חבל טוסקנה מזמן חוויית נופש ייחודית ואדירה – נופים משכרים, מרחבים אין סופיים, יקבים, ערים מרתקות ואין סוף פנינים תיירותיות. אחת הסיבות המרכזיות שסייעו לטוסקנה לסלול את דרכה אל הרשימה המכובדת שרקחנו היא אפשרויות הלינה בטוסקנה – וילות פרטיות בטוסקנה מוצעות לכל מי שמעוניין להגשים חלום ולגור בטירה מבודדת בלב שדה מוריק, לצד אגם, כנסייה, רכס הרים או יקב. כל יום יוצאות מישראל עשרות טיסות לאיטליה המכילות נוסעים שיאכלסו וילות בטוסקנה ויזכו לחופשה חלומית.

 

צפון איטליה – אזור האגמים

טיסות לאיטליה אשר יוצאות מישראל נוחתות על פי רוב ברומא, בירת איטליה. טיול ברומא הוא אופציה מרתקת, אך העיר המרהיבה נותרה מחוץ לרשימה משום שמאפייניה פחות מתאימים לנופש. לא רק שאין בה וילות אירוח מפנקות (וילות בטוסקנה הן "מותג" בלעדי לאזור), אלא שהטיול בה הוא יותר "טיול ערים”, הכולל ביקור באתרי היסטוריה, מורשת, תרבות וארכיאולוגיה, ולכן הוא פחות בבחינת נופש ראוי. על כן, לאחר הנחיתה ברומא הצפינו לאזור האגמים. מדובר בחבל ארץ יפה במיוחד, מנוקד במספר אגמים, שהעיקריים בהם הם אגם קומו ואגם ורדה. התמקמו בסמוך לאחד מהם וצאו לטייל באזור באמצעות רכב שכור בסגנון "טיול כוכב”. סגנון זה, אגב, מתאים גם בטוסקנה – מי ששוכר וילה פרטית בטוסקנה יכול ללון בה למשך כל השהייה ולצאת ממנה מדי בוקר לטיול באזור סמוך אחר.

 

סרדיניה

היעד הבא המעטר את הרשימה הוא סרדיניה – האי המצוי בדרומה של איטליה. מדובר ביעד חלומי ואקזוטי שישראלים רבים מפספסים מהסיבה הפשוטה שאין מספיק טיסות לאיטליה שנוחתות בסרדיניה. אולם, לאחרונה ישנן כמה חברות תעופה המוציאות טיסות לאיטליה ומדי פעם מקיימות טיסות ישירות מישראל לסרדיניה – כך ששווה לכם לאתרן ולהזמינן. וגם אם לא הצלחתם – הזמינו מקום לאחת הטיסות הסדירות לאיטליה וקחו קונקשן מרומא לסרדיניה. אנחנו מבטיחים לכם שזה שווה את המאמץ. בסרדיניה תחכה לכם חופשה חלומית, נופים משכרים, חופים מדהימים, פעילויות נופש חווייתיות, ובקיצור – חופשה מהאגדות.

 

ונציה

על היעד הבא נאמר כל כך הרבה, וכל מילה נוספת פשוט מיותרת, רק עלו על הגונדולה והפליגו בתעלות הציוריות של העיר. הנופים החלומיים מחכים לכם במרחק נגיעה ומבטיחים לכם נופש שלא תשכחו.

 

נאפולי

חלקה הדרומי של איטליה כולל את העיר הכי מרתקת באירופה – נאפולי. כשמדברים על נופש בנאפולי כוללים, כמובן, את האי קאפרי הקסום. נופש בדרום איטליה משלב מגוון סגנונות טיול וחוויות אין סוף – אי קסום וציורי, אוצרות טבע ונוף, אוצרות תרבות, היסטוריה, אדריכלות ומה לא, עיר מרתקת עם רחובות ועם אתרים רבי חשיבות ואוכל שאין כמוהו בעולם כולו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה