מה הדרך המומלצת לנקות ספת בד?



ניקוי ספות, בעיקר ספות בד, זה לא כזה סיפור קל ופשוט. ספות בד 'אוהבות' מאוד לכלוך. וליתר דיוק הלכלוך נמשך לספות בד באופן טבעי.

אנחנו, מצדנו, תורמים לחגיגה ונוהגים 'לפנק' אותן במנות נדיבות של פירורי לכם וכתמי קפה. בנוסף, בכל פעם שאנחנו מתיישבים על הספה אנחנו, בעצם, דוחסים את שכבת הלכלוך הקודמת עמוק לתוכה. בדרך כלל הרגע הזו בו מתגבשת ההכרה שהספה זקוקה לניקיון מגיע אחרי חודשים ארוכים של הזנחה כשכבר קשה להבחין איפה הלכלוך נגמר ואיפה מתחילה הספה.

האמיצים בדרך כלל יתחילו את המשימה בהסרת הכריות, אז יתגלה על בסיס הספה אוצר בלום של חפצים שכבר חשבנו שלא נפגוש לעולם. גרביים בודדים, חיילי צעצוע, מזלגות, מטבעות ואפילו תכשיטים הם רק חלק ממצאים שחפירה ארכיאולוגית כזו עשויה להניב.

לכבס או לא לכבס? זאת השאלה

אחרי שכבת האוצרות מתגלה שכבת הלכלוך, וזו בדרך כלל שכבה קשה, עצבנית ומכוערת. זה גם השלב בו רבים בוחרים להרים ידיים. אחרי ששואב האבק כבר נחנק והמברשת התפרקה, עדיין אפשר להבחין בחוטי האבק שהתבצרו בין התפרים והקיפולים ולא מגלים סימני כניעה. בשלב זה יכול להיות שהעיניים שלכם כבר צורבות, האף מנוזל ויש מצב שגם העור מתחיל לגרד. כנראה שהרגע הערתם נחיל של קרדיות אבק משנתו. קרדית האבק היא חרק מיקרוסקופי שידוע כמחולל אלרגיה. הוא מאוד אוהב לבלות ולהתרבות בתוך כריות ספת הבד שלכם.

הכריות עצמן מציפות בפנינו דילמה נוספת – לכבס או לכבס? על פניו מכונת הכביסה היא פתרון אלגנטי שאמור להתמודד עם הלכלוך. אך מכונה וקוץ בה. מכונת הכביסה עלולה לפגוע באריג הספה ולעשות שמות בספוג המילוי. פעמים רבות כריות הספה יוצאות ממכונת הכביסה נקיות, אך מאבדות מצורתם ומהאלסטיות שלהם. אכן דילמה. אז מה עושים? איך מתמודדים עם ניקוי ספות וספות בד?

ניקוי ספות וספות בד זה עניין למומחים

כשעל הפרק עומדת ספת בד הזקוקה לניקוי עמוק אנחנו ממליצים שתפנו למומחה. פועלות בשוק כמה חברות שזה תחום התמחותן המקצועי – ניקוי ספות. חפשו אותן ברשת, בדקו את ההמלצות עליהן. מקצועני ניקוי הספות מחזיקים ציוד ייעודי מיוחד שיצליח לעקור מהשורש גם את הכתם העיקש ביותר. הם יודעים להפוך את הספה שלכם לנקייה באמת, והם יודעים לעשות זאת בלי לפגוע באלסטיות של הכריות ובלי לשחוק או לקרוע את אריג הכיסוי. ניקוי ספות וניקוי ספות בד. הפתרון מחכה לכם כאן ברשת. ממש בהישג יד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה