למה צילום הריון הוא מה שכל המשפחה שלך צריכה



לאישה ההרה אין יותר מדי אטרקציות ללכת אליהן בתקופת ההריון, במיוחד בתקופה המתקדמת יותר של ההריון, צילום הריון בא לפתור את הבעיה הזו.

מי שיחפשה עד היום חוויה מיוחדת להריון ולא מצאה יכולה לנוח, צילום הריון זה בדיוק מה שאת צריכה. עם זאת, באופן די מפתיע, חווית צילום ההריון היא לא חוויה רק עבור האישה אלא עבור המשפחה כולה. צילומי הריון הם כבר מזמן לא רק צילומים עבור אישה אחת אלא בני המשפחה – הבעל, הילדים, חיות המחמד ובני משפחה נוספים שרוצים להצטרף (ושאת כמובן רוצה להזמין) יכולים לקחת חלק בחוויה זו ולהשתתף ביצירת הזכרונות.

ראשית, צילומי ההריון הם בראש ובראשונה עבורך. הבטן העגלגלה שלך והתקופה המיוחדת מאוד שהיא גם התחלה חדשה ומיוחדת היא הזדמנות נפלאה ללכת לצילומים מקצועיים בסטודיו כדי להנציח את הרגעים ולהפיק מהמצב את המיטב. ישנם רעיונות רבים שניתן ליישם בסשן הצילומים, ניתן להצטלם בחיק הטבע במקומות האהובים עלייך, ניתן לעשות זאת גם בסטודיו ממוזג עם אביזרים וציוד מתקדם שיעניקו לך חוויה שלא הרגשת מעולם וניתן אפילו לצלם צילומי הריון בבית, במקום בו את חיית, חיה ותחיי עם הילד הקטן שהולך להגיע לעולם.

אבל בעוד שנשים רבות חולמות להגיע יום אחד לסטודיו ולהצטלם בבוק צילומים מהפנט, זהו לא רק חלומן אלא גם חלום של הבעל והילדים וזוהי הזדמנות נפלאה לשתף אותם. בעוד שפעם היו נוהגים ללכת לסטודיו צילומים כדי לעדכן את התמונות המשפחתיות, הפעם זה כבר פחות נפוץ כי לכל אחד יש מצלמה בטלפון, אך ההזדמנות להצטלם בסטודיו מקצועי עם ציוד ותפאורה יכולים להיות משהו אחר לגמרי ששווה לנצל. צרפי את הבעל והילדים לתמונות וביחד תחוו חוויה מהנה ומגבשת. אפשר כמובן להפוך את החוויה הזאת להרבה יותר טובה אם עושים אותה כחלק מיום כיף שלם של כל המשפחה עם מסעדה לאחר מכן ועוד...

ילדים לפעמים יכולים לעשות חיים קשים כשמדובר על צילום. יש ביישנים ויש כאלו שלא אוהבים להתנסות בחוויות שהם לא מכירים, אך הניסיון אומר שילדים בסופו של דבר נפתחים, אם הם מגיעים איתכם לסטודיו וייראו אתכם מצטלמים, במהרה תראו אותם מתקרבים למרכז הבמה ומתחילים להיפתח ולהעלות חיוך על פניהם. צילומי הילדים יכולים להיות צילומים אותנטיים ומיוחדים במינם והצלמים המקצועיים ידעו להוציא מהם דברים חדשים שאולי אף אתם לא ראיתם עדיין.

כשאנחנו מדברים על צילום הריון אנחנו אמנם מדברים על צילומי תקריב של בטן או צילומי נשיות למיניהם, אך למעשה מדובר בהרבה יותר מזה. מדובר בצילומי משפחה וילדים שההריון למעשה הוא רק תירוץ. אפשר להתייחס אל זה כך ואפשר לא, הבחירה היא בידייך, אך ממילא מי שהולכת לצילום הריון לא תלך רק פעם אחת, אז אולי בפעם הבאה אפשר לנסות כיוון אחר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה