מרוסיה ויפן ועד לאיים של האוקיינוס השקט – מקומות ששווים ביקור



תוכנית ההתנתקות -לטייל בעולם בלי לפגוש ישראלים

ישראלים נחשבים בעולם לתיירים נמרצים ופעילים במיוחד – הישראלי הממוצע נוהג לטוס ולטייל במדינות אחרות יותר ממרבית בני המדינות האחרות, מנהג אותו ניתן לראות באופן מובהק בשכבות הגילאים שלאחר הצבא. כמעט כל ישראלי/ת המסיימים את שירותם הצבאי טסים לטייל בחו"ל, ומנהג זה ממשיך אצל ישראלים רבים לאורך חייהם. הנתב"ג עמוס לאורך כל השנה ובמיוחד בעונת הקיץ, חגי תשרי ופסח, והשאיפה הישראלית האולטימטיבית היא לטוס שוב לחו"ל, לעוד טיול ועוד חופשה. עם זאת, ישנם יעדים רבים בהם מרבית הישראלים עדיין לא טיילו, יעדים שבהחלט שווים ביקור.

למרות הגיוון הרב שניתן לראות בעולם תיירות החוץ הישראלית (כלומר – ישראלים אשר טסים לטייל במגוון רחב של מקומות בכל העולם), ניתן בכל זאת לאפיין בכלליות את היעדים של הישראלי/ת הממוצעים. בגילאים שלאחר הצבא מוקדי הנסיעה של הישראלים הצעירים הם מדינות דרום ומרכז אמריקה (מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, קולומביה וכו'), מדינות המזרח הרחוק (הודו, תאילנד, לאוס, קמבודיה וכו'), אוסטרליה וניו זילנד. בנוסף ,לא מעט ישראלים צעירים טסים גם לעבוד בחו"ל, בעיקר בארצות הברית ואירופה. התיירים הישראלים המבוגרים יותר טסים הרבה למדינות אירופה השונות, ובשנים האחרונות גם ליעדים כמו גיאורגיה, סין, מונגוליה ועוד.

אך ישנם יעדים מעניינים, מרהיבים ועוצרי נשימה, אליהם מרבית הישראלים לא הגיעו עדיין, וסביר להניח שרבים כלל לא שמעו עליהם. איי האוקיינוס השקט הם דוגמה טובה – איים כמו פיג'י, סמואה, גואם ועוד הם מוקדי תיירות אטרקטיביים מאוד, המכילים נופים טרופיים ציוריים ותרבויות מקומיות מרתקות.

ניתן להצביע גם על כמה מדינות גדולות, ידועות ומערביות, בהן מרבית הישראלים לא ביקרו עדיין. רוסיה ויפן הן שתי דוגמאות טובות למדינות עצומות ומעניינות, בעלות היסטוריה עתיקה ומסקרנת ותרבות מקומית עשירה (ובמקרה של יפן – תרבות מקומית אשר שונה לחלוטין מכל מה שאנחנו מכירים בישראל...), אליהן מרבית הישראלים לא נוסעים לטייל.

ניתן למצוא עוד אינספור מקומות בעולם אשר לא חסר בהם עניין ויופי, אך אינם מהווים מוקד משיכה לתיירים ישראלים, ממגוון סיבות. ברבים מן המקרים, הסיבות הללו אינן מוצקות במיוחד, ונובעות בעיקר מחוסר מודעות ומרצון לטוס בעיקר למקומות אליהם טסים מרבית האנשים מהארץ. 

השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל – חשוב עבור כל יעד

נקודה פרקטית שחשוב לציין בהקשר זה – בין אם אתם טסים ליעד הפופולארי ביותר בקרב ישראלים או ליעד נידח יותר ומוכר פחות, בין אם אתם טסים לטייל במדינת עולם שלישי כמו הודו או במדינה מערבית כמו גרמניה, בכל מקרה ובכל מצב חשוב להצטייד בביטוח נסיעות לחו"ל, אשר עלותו נמוכה יחסית ותועלתו עצומה במקרים של פציעות בלתי צפויות במהלך הטיול. השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות שוק הביטוח ותוכלו להתאים לעצמכם את הכיסויים לחסוך כסף ולקנות את הביטוח הטוב ביותר. ניתן לבצע השוואה מהירה בתוך מספר שניות, לקבל את כל האפשרויות, המחירים, סוגי הכיסויים וכו', ניתן לרכוש חודשיים לפני טיסה או אול-ליין רגע לפני שעולים למטוס בדרך לחופשה החלומית...

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה