אירועי חברה וקונספט



מי שמעוניין לגבש אירועי חברה בעלי מסר ייחודי יכול לממש זאת במגוון דרכים. הראשונה מבניהן היא אולם או גן האירועים. כשהוא ממוקם במרכז הארץ או בתל אביב אתם אמנם מגדילים את הסיכוי להגעת כל האורחים, אבל זה לכשעצמו אינו תנאי מספיק, ועליכם לוודא שהאולם מציע צוותי אירוח המספקים את שירותים רבים וכי האולמות מעוצבים לרוחכם מבחינה אדריכלית, תפאורתית ומבחינת אופי התאורה במקום. הדרך השנייה לחגיגת אירוע פרטי היא באטרקציה כלשהי, בילוי משותף עם המוזמנים לאירוע. מיד נראה מהי המילה האחרונה בתחום. כמובן שהפקה עצמאית של אירוע בשטח פתוח עשויה לבוא בחשבון אך זה יצריך מכם לחבור לחברות להשכרת ציוד שתספק לכם את השירות הרלוונטי.

 

כל אירוע עסקי איכותי צריך הפקה

אירועים עסקיים הם לרוב אירועים מושקעים המשדרים יוקרה ומסר מסוים ולכן הם דורשים הפקה מושקעת, מקצועית ואיכותית. בעקבות כך מומלץ לבחור בחברת הפקה שתפיק לכם את האירוע המושלם , ואם החברה יכולה לספק לכם גם את המקום לעריכת האירוע מה טוב. חוויה בטעמים הינה חברה המתמחה בתחום הפקות אירועים בטבע כך שתוכלו לערוך את האירוע העסקי המושלם בהשראת הנוף. לפרטים נוספים התקשרו ל: 077-2316505

 

אירועי חברה וקונספט מגניבים באולם או גן אירועים יוקרתי

כשאתם בוחרים אולם בוטיק, אתם צריכים לשים לב היטב לניואנסים הקטנים, לגודלו של האולם, ולכמות האורחים שהוא יכול לארח. יש לבחון גם את צוות האולם שמשמש המסייע בהפקה ונותן שירותים רלוונטיים. בגן האירועים "אגדת דשא" תוכלו לבחור מאחד המתחמים המפוארים של המקום: האחוזה , אולם הפאטיו או גן הטרסה. אגדת דשא הינו מתחם גני אירועים בשרון אשר  מצויד בריהוט אדריכלי מפואר ומתקדם, מעוצב באופן מודרני המבוסס על צבעי הלבן והשמנת, ומצויד בתאורה בהזמנה אישית. לפרטים נוספים צרו קשר עם "אגדת דשא" בטלפון 077-729-9486.

 

אופציה נוספת: אטרקציה מחוץ לאולם שתעשה לכם את האירוע

האטרקציה ב- ה"א הידיעה לאירוע חברה היא חדר הבריחה. האירוע אינו מבוסס ועל מגע פיזי אחד, אלא רק על חשיבה ואסטרטגיה קבוצתית. היריבים והמכשולים בחדר הן הולוגרמות מהן תצטרכו להתחמק. המנצח הוא מי שמצליח לחמוק ראשון מהחדר. למגוון רחב של חדרי בריחה מאתגרים צרו  קשר עם "ברמודה קווסט", מתחם חדרי בריחה בראשון לציון בטלפון 03-9213324!

השכרת ציוד לכל אירוע בכל זמן ובכל מקום

חברות להשכרת ציוד נחוצות הן כאשר האירוע נחגג באופן מלא על ידיכם בשטח פתוח ללא חברת הפקות, והן שהאירוע נחגג במסגרת הפקה מקצועית באולם ובגן אירועים, על מנת לספק ריהוט משלים שיהפוך את האירוע לייחודי ומעוצב. INGO הינה חברה של השכרת ציוד לאירועים בתעריפי השכרה זולים מאד, ועם ציוד איכותי ביותר. צרו קשר בטלפון מספר 072-2211140.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה