מאיר בן מרום נורמולוג ומתקשר



היכולות המיסטיות, הטיפוליות והעל חושיות של מאיר בן מרום כבר אינן מוטלות בספק; הוא אחד המיסטיקנים המבוקשים בשנים האחרונות, תכנית הרדיו שלו מוכרת ודף הפייסבוק שלו מוצף בתודות ובפידבקים נדהמים מאנשים שלהם הוא סייע ומסייע בכל רגע ורגע. מאיר בן מרום הוא מיסטיקן און ליין, אחד המובילים בתחום כיום. הרקורד שלו מדבר בעד עצמו, כמו גם הלקוחות ששבים אליו פעם אחר פעם.

הוא עוסק בתחום זה שנים, מאז ילדותו בעצם, והוא נשען על מסורת משפחתית ענפה ומפוארת. סבתו הייתה מיסטיקנית מחוננת, ומאיר נבחר על ידה להמשיך את דרכה. את המורשת המשפחתית המכובדת הוא לקח לידיו במלוא הרצינות, נכנס לתפקיד מתוך כבוד, והוא ממשיך ומשדרג אותו כל העת. את האינטואיציות והמתנות הטבעיות שקיבל כמתנה מולדת הוא מגבה בלימודים שוטפים ומתמשכים בתחומים השונים שבאמצעותם הוא מייעץ לכם; קלפי הטארוט, הנומרולוגיה והתקשור הם הכלים העומדים לרשותו, ובעזרתם הוא מסייע בתחומי הזוגיות, הפרנסה, בחירת דרך מקצועית, השקעות עסקיות, רכישות מסוגים שונים, שותפויות, משפחה, בריאות, פריון ועוד ועוד.

אף אחד אינו נשאר אדיש אל מול הישירות והפתיחות של מאיר בן מרום, אל מול החום והאהבה שהוא מביא עמו לשיחה, כבר מהמילה הראשונה. הוא יפתח את דלתות לבבכם ויאיר לכם בפשטות וביעילות את הדרך הנכונה לכם, ללא כחל ושרק. מאיר בן מרום הוא חביב הסלב בישראל – זמרים, שחקנים, ידוענים ואנשי תרבות, פוליטיקה ועסקים – כולם כבר הפכו מזמן ללקוחות קבועים של מאיר. בנוסף מאיר בן מרום מלמד פתיחה בקלפי טארוט ונמרולוגיה .

קלפי טארוט הינם מערכת של קלפים, באמצעותם ניתן לחזות את העתיד או לקבל תשובות לסוגיות ושאלות בהם אנו מתקשים להכריע. בנוסף, פתיחה בקלפי טארוט מסייעת לאדם גם בהסתכלות פנימית, בהבנת מרכיבי האישיות שלו ובגילוי הפוטנציאל הגלום בו.

למעשה, מדובר בקלפים המסייעים לנו להבין את הדרך בה נוכל להגשים עצמנו ולהתפתח, הן מבחינה אישית והן מבחינה רוחנית.

מאיר בן מרום זמין לייעוץ בכל שעה לכל שאלה: 052-5507838


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה