העזרות בשירותי אבטחה בחודשי הקיץ



חודשי הקיץ מביאים עימם כמות גוברת וגדלה של אירועים המתרחשים מידי יום בפער ניכר משאר חודשי השנה. חלק מהסיבה לכך נעוץ בעובדה שמספר רב של אירועים מתקיימים במסגרות לילדים ובני נוער הנמצאים בחופשת הקיץ כשאירועים נוספים מתאפשרים ומתקיים באוויר הפתוח.

 

האירועים הרבים במשך חודשי הקיץ דורשים כמובן אבטחה ראויה ומקצועית. חברות אבטחה רבות מכירות בעבודה שבמשך חודשים אלו נדרש מהם להגדיל את תפוקת עבודתם, זאת על מנת לאפשר ולספק לכל אירוע צוות כוח אדם מיומן ומקצועי. מעבר לשירותי האבטחה והביטחון שמספקות אותן חברות, ישנן חברות אבטחה שאף מציעות שירותים נוספים אשר מקלים על מארגני האירועים במיוחד בתקופת הקיץ החמה.

צוותים רפואיים

באירועים רבים הדורשים אבטחה ישנה הדרישה כמובן לצוות רפואי מקצועי וזמין במקום. בחברות אבטחה רבות יודעים לתת מענה גם לשירות זה והן מציעות בתחומם אף צוות רפואי זמין וראשוני במקום, אשר יוכל לתת מענה לכלל אורחים והשוהים.

צוות רפואי מטעם חברת האבטחה מבטיח טיפול יעיל, מקצועי ומהיר יותר בעת הצורך בטיפול ופינוי של האנשים. במסגרת הכשרותיהם יודע הצוות הרפואי של חברת האבטחה לתת את המענה הנדרש בייצוב המצב הרפואי שמתפתח במקום ובפינוי מושכל ומהיר בעת הצורך.

נקודות הצללה וחלוקת מים

חלק גדול מהאירועים בקיץ נערכים בשעות היום תחת השמש הקופחת. אצל מנהלי האירועים קיים חשש תמידי מאורחים במקום אשר יחושו ברע בשל מזג האוויר החם והקיצוני.

חברות אבטחה בפריסה ארצית המכירות מקרוב את הקשיים בעבודה תחת תנאי חום קשים, ממליצים לא פעם ואף מעניקים שירות של צוותים האחראיים באירועים על הקמה ותחזוקה של פינות הצללה ובמיקום של מספר תחנות עצירה לשתייה. בחלק מהפעמים דואגים צוותים רכובים ורגליים לעבור בין האורחים ולחלק בקבוקי מים קרים. חברות אבטחה אחרות אף מספקות מאווררים אשר מפוזרים במתחם האירוע ומקלים את שהותם של האורחים תחת השמש הקופחת.

הנעת אורחים ברכבים

לאירועים רבים בקיץ מגיעים מגוון רחב של אורחים. הקושי הקיים בהתנהלות במזג אוויר חם יש ומקשה על אוכלוסיות מסוימות באירוע עצמו. באירועים קיציים בהם נדרשת הליכה מרובה של האורחים מנקודה לנקודה הדבר הופך למסוכן וקשה בעבור חלק מהם, בין אם ילדים קטנים ומבוגרים.

חברות אבטחה מכירות מקרוב את הצרכים של חלק מהאורחים במקום. במקרים בהם מדובר בחודשי הקיץ החמים קיימים בחברות האבטחה צוותים ייעודיים הדואגים לנוחות האורחים ומאפשרים לאלו המתקשים להגיע מנקודה לנקודה באמצעות רכב ממוזג.

על מנת ששירות זה ייחשב מוצלח ויעיל על המפיקים וחברת האבטחה למפות מראש את האורחים שיש שיתקשו להתנהל תחת מזג האוויר הלא נעים בקיץ ולהכין מראש את הצוותים עבורם.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה