איפה כדאי לעשות קורס ברמנים?



שיקשוק הקוקטיילים בעמדות הבר במועדוני לילה או באולמות אירועים קורא לצעירים רבים המעוניינים להשתלב בעבודה מאתגרת הכוללת הנאה מחיי לילה תוססים ועבודה באווירה מהנה ומספקת. עולם האלכוהול הינו מגוון ומכיל מידע רב מבחינת סוגי האלכוהול הקיימים בארץ ובעולם, הגשה מסוימת של כל משקה, הכנת קוקטיילים, צורת מזיגת האלכוהול ובכלל איך ליצור אווירה כיפית למבלים. את כל "התורה" השלמה הזאת תוכלו ללמוד בקורס ברמנים המציע תעודה בין לאומית ואפשרות לעבוד כברמנים במגוון מקומות נחשבים כמו – ברים, פאבים, מסעדות, אולמות אירועים, אירועים עסקיים נחשבים, אירועים פרטיים ובמקומות נוספים.

 

ליהנות מכל העולמות – קורס ברמנים

עבודה כברמנים עבור צעירים היא ללא ספק פתרון נהדר המציע להם ליהנות מכל העולמות, המון כיף, הרבה שמח, סביבת עבודה צעירה ודינמית, משכורת שווה ושלא לבר על הטיפים הנדיבים שאיתם תוכלו ממש לממן תואר או טיול לחו"ל. בתי ספר המציעים קורס ברמנים, מציעים סילבוס  מהנה במיוחד, ולרוב הקורס עורך כמה קורסים בודדים שבתומם תוכלו כבר להשתלב בעבודה ולהכיר את הניחוח של וויסקי משובח, להכיר את כל סוגי היינות, הוודקה ואפילו להכין קוקטיילים ומשקאות טרופים עם אלכוהול. פעמים רבות בתי הספר מציעים התחייבות למציאת עבודה כברמן, כך שאין בכלל מה להתלבט.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים קורס ברמנים?

אז לפני שאתם בוחרים קורס ברמנים כזה שיאפשר לכם לימודים מאתגרים במיוחד, קלילים וכמובן בסופו של דבר תקבלו תעודה שתאפשר לכם לעסוק בתחום, כדאי לבצע סקר שוק בין כמה בתי ספר כדי להשוות את הסילבוס וכמובן גם את המחיר (הרי לרוב צעירים מתקשים לגייס סכומי כסף גבוהים) ולכן השוואת מחיר היא נחוצה במקרה זה ולא כדאי לדלג עליה. בכל מקרה, הכנו לכם כמה פרמטרים חשובים שכדאי לבחון טרם מציאת קורס ברמנים, על מנת שתוכלו לבצע בסופו של דבר בחירה המתאימה לכם מכל הבחינות.

קבלו המלצות – כדאי לקבל המלצות מבוגרי בית הספר שאכן למדו והיו מרוצים מהאופן שבו הועבר החומר לתלמידים, האם הם מצאו עבודה ביתר קלות והאם הם מרגישים כי החומר אכן עזר להם בעת תפקידם כברמנים. תוכלו כמובן לברר עם חברים, מכרים או לבקש ממליצים מבית הספר לברמנים.

בית ספר עם ניסיון רב – מומלץ לבחון כמה זמן בית הספר קיים בשוק, כמה תלמידים נרשמים בכל שנה וכמה ניסיון יש למורים המלמדים בו. את פרמטר זה תוכלו לבדוק בקלות באתר אינטרנט של החברה תחת קטגוריה של אודות. מובן שתוכלו לשוחח ולבדוק את הדברים עם נציג מכירות בשיחת הטלפון.

התחייבות למציאת עבודה – בתי ספר המציעים קורס ברמנים לרוב מציעים גם מציאת עבודה בתום הקורס. הם למעשה עובדים בשיתוף פעולה עם פאבים, ברים, מסעדות, בעלי אולמות אירועים או עם חברות כוח אדם, כך שהם יוכלו לסייע לכם למצוא עבודה שמתאימה לסגנון חייכם. מובן שתוכלו לבחור את העבודה המתאימה לכם ביותר מבחינת שעות. כמו כן, עליכם לדעת כי לא חסר עבודה בתחום, כך שתוכלו להיות גם בררנים.

תעודה בין לאומית – חשוב לבדוק אם בית הספר מציע תעודה בין לאומית בתום הלימודים, כך תוכלו להיעזר בה אם תחליטו לטוס מעבר לים ללימודים או למטרת טיול ארוך או מגורים. לרוב חברות אלה מציעות תעודה שכזאת, רק חשוב לברר זאת מראש.

בית ספר בקרבת מקום – כדאי לבחור בבית הספר הנמצא בקרבת ביתכם, כך שתוכלו ביתר קלות להגיע ללמודים. דבר נוסף, בדקו כי שעות הלימוד מתאימות לכם מבחינת זמנים, תאריכים וכו'.

המאמר נכתב באדיבות: בר מאסטר – בית הספר הרשמי לברמנים בישראל

צרו קשר לפרטים נוספים באתר או בטלפון: 1700-703-702

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה