הכרויות או לא להיות...



מערכות יחסים בין שני בני זוג הן לרוב דינאמיות, מורכבות ויודעות לא מעט עליות ומורדות - תחילתן בהכרות הראשונית שהינה מסקרנת, מעניינת, מפתיעה אבל לעיתים גם מביכה משהו.


 המבוכה וחוסר הנוחות יכולה להפריע מאוד ולפגוע בקשר שעשוי להיות טוב ופורה בעתיד. במרבית המקרים כדאי מאוד לערוך את הקשר הראשוני בצורה בטוחה ודיסקרטית במיוחד כאשר מדובר על קשר בין שני זרים. הכרות לצורך זוגיות נעשית מכמה מניעים ולמטרות שונות - יש הרוצים קשר ארוך וקבוע, אחרים רוצים ידיד ליציאות ובילויים משותפים, יש כאלו שמחפשים קשר למטרות מין ועוד - אין זה משנה מה הסיבה לחיפוש קשר כזה כי בימנו נהוג ואף כדאי לעשות זאת באמצעות רשת האינטרנט שמציעה מבחר של אתרי הכרויות ולצדם כמובן הרשתות החברתיות המובילות.

להכיר דרך הרשת

להיכרות באמצעות אתר הכרויות באינטרנט יש כמה וכמה יתרונות מעניינים – ראשית חיסכון אדיר בזמן מאחר וניתן לבצע סינון ראשוני ומיידי של מועמדים. צריך לזכור, כי כל מי שנרשם לאתר מחפש קשר כזה או אחר ואף דואג לציין זאת. מעבר לכך, כל אחד מציין פרטים על מצבו החברתי, גילו, מקצועו ופרטים נוספים שהוא מעוניין לחשוף. כך שהסינון הראשוני הוא לכאורה קל ופשוט יחסית. 

השלב הבא הוא יצירת לרוב קשר טלפוני שאף הוא נעשה בלי מאמץ מיותר. רק לאחר מכן תתקיים פגישה ראשונה והיא כבר תיעשה בתנאי ודאות מתקדמים יותר. שיטת הכרות כזאת טובה יותר מאשר באמצעות פגישה עיוורת, ובמקרים רבים, גם משידוך שנעשה על ידי מכרים, שידוך שלרוב כרוך בצורך במתן הסברים, שיתוף בחוויות, תחושות ומסקנות, לא בהכרח נוחות ונעימות, לאותם מכרים שהובילו להכרות.

הכרות דיסקרטית ונינוחה

הכרות דיסקרטית חוסכת רגעי מבוכה רבים בין שני בני הזוג וגם בין כל אחד מהם וסביבתו הקרובה. בשיטה כזאת כל אחד מנהל את ענייניו בעצמו מבלי לשתף אחרים. במידה ונוצר קשר לטווח ארוך אזי הדבר יתפרסם על ידו במועד הנוח לו, במידה וייווצר קשר דיסקרטי אז רק בודדים יודעים עליו, אם בכלל. 

כך למעשה ניתן להכיר בן/בת זוג באופן דיסקרטי ונינוח, ולקדם את הקשר וההכרות אט אט בקצב המתאים והנכון לשני הצדדים ללא רעשי רקע מיותרים. הדברים נעשים גם בצורה רגועה וחפה מלחצים סביבתיים כאלו ואחרים. זה מאפשר שקט נפשי רב שיסייע למקד את האנרגיות במפגשים עצמם. במידה ומפגש אחד לא מצליח אז יש את הביטחון שקשר אחר שנוצר דרך האתר אכן יצליח. בכל אתר יש שפע של מועמדים מכל הסוגים והמינים והסבירות להכרות מעשית גוברת בשל כך.

לפרוץ מעגלים חברתיים מוכרים

כל אחד חי במסגרת חברתית קבועה ושגרתית שכוללת את המשפחה הקרובה, השכנים, החברים מהצבא, לימודים, עבודה, לחדר הכושר וכו' ותו לא. האפשרות לפרוץ מסגרת זאת קשה עד כמעט בלתי אפשרית. לאדם עסוק אין את הזמן להקדיש להגיע למקומות אחרים בהם הוא יכול להכיר בני זוג. בנוסף, מאמצים אלו עולים לרוב כסף רב, זמן יקר, ציפייה גדולה ולרוב גם מייגעים בסופו של יום.  

המאמץ יכול בסופו של דבר לגרום לתוצאות הפוכות ולייאוש מחיפוש בני זוג וחבל. הכרות דיסקרטית דרך אתר הכרויות אמין או רשת חברתית ממוקדת מאוד וניתן להגיע אל המטרה במהירות יחסית, ללא השקעות נפשיות וכספיות רבות. כך, שמומלץ להשתמש בהם כדי לקצר הליכים ולמצוא בני זוג.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה