דרך חדשה למציאת מובילים בראשון לציון



מעבר דירה מחייב מציאת מובילים, בין היתר. מציאת אנשי מקצוע המומחים בתחום זה יכולה להיות מורכבת, בעיקר לאור הדרישה הטבעית למצוא את אלה שיכולים להציע את השירות במחיר הוגן ולספק שירות מעולה ואחריות על ההובלה.

החיפוש אחר המובילים המתאימים

היום, כל חיפוש – וכך גם חיפוש אחר מובילים – מתחיל באינטרנט. פעמים רבות אפשר לראות מודעות של חברים וקרובים המפרסמים ברשתות החברתיות בקשה להמלצה על מובילים אמינים וזולים. לבקשה הזו מופיעות לא פעם תגובות של אנשים מתוסכלים, הכוללות דיווחים על מעבר לא נעים, על ציוד שלא נשמר כהלכה בעת המעבר, על אי עמידה בלוחות זמנים ועוד שלל תלונות.

שינוי החיפוש באינטרנט

מגל מולנר, לירן פלד ושרון דודיאן עברו גם הם לא מעט דירות בחייהם והבינו כי תחום ההובלות פרוץ. השלושה החליטו להקים את Get Moving, אתר המאפשר לכל אחד למצוא את המוביל המתאים לו ביותר. בגט מובינג תמצאו מובילים מומלצים בראשון לציון ובכל רחבי הארץ. האתר הוא ראשון מסוגו ומהפכני, והוא מציע את שירות מציאת המוביל המתאים בלחיצת כפתור.

כיצד השירות עובד? בלחיצת כפתור תוכלו לבצע סקר שוק מקיף בין מאות חברות הובלה, לקבל מידע והמלצות על כל אחת מהן ולהוזיל את עלויות המעבר. האתר מציע שימוש ידידותי: כל שעליכם לעשות הוא לציין את התכולה הקיימת בדירה, את מקום המגורים הנוכחי ואת היעד. לבסוף, כל אחד יכול לפרסם מכרז שיופץ בין שלל החברות וכל זה ללא כל עלות לכם, העוברים דירה.

מכרז שקוף החוסך עלויות וזמן

אם גם לכם יצא כבר לפרסם מודעת חיפוש מובילים ואם גם אתם נמצאים בין 40 האחוזים מהלקוחות שהציוד שלהם והפריטים החשובים שלהם נפגעו בעת המעבר, אתם תאהבו את השיטה החדשה. 

גט מובינג מאפשר לכם לצאת למכרז אשר יתרחש לנגד עיניכם. החברות השונות יציעו לכם הצעות שתוכלו לראות מיד ולאחר מכן לסנן אותן על פי חוות דעת אמתיות שהחברות קיבלו מלקוחות עבר שלהן. מידע נוסף שתוכלו לראות הוא הוותק של כל חברה, האם היא מבצעת עבודות הובלה מורכבות (הדבר יכול להיות רלוונטי אם יש לכם פסנתר או חפצים כבדים במיוחד, למשל) ולקבל מידע על הביטוח שלה.

איך הגיעו למקום אחד המובילים הטובים ביותר?

כל חברות ההובלה והמובילים המופיעים באתר חתומים על הסכם התחייבות לשירות אדיב, למתן מחיר הוגן שלא ישתנה לאחר המכרז ולעמידה בלוחות זמנים כפי שנקבעו מראש. אתר Get Moving מפקח על ההתנהלות ושומר על כך שלאורך כל השנה, כך שגם בתקופות המעבר העמוסות תוכלו להוזיל את המחיר ולקבל שירות הוגן.

עוד באתר, תמצאו בעלי מקצוע שנלווים למעבר ויחסכו לכם זמן רב תוך הקפדה על שירות ברמה גבוהה, וכן מידע מקצועי שיעזור לכם לעבור ליעדכם החדש בשלום.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה