הנחה בקייטנות החברה העירונית ראשון לציון



במטרה להקל על ההורים העובדים, הוחלט להוזיל את העלות היומית בקייטנות * עלות הסבסוד של העירייה תעמוד על כחצי מיליון שקלים * מהלך זה מצטרף ליוזמה של העירייה להוזלת הצהרונים בשנה הבאה ב-100 ₪ לחודש לכל ילד החל מהשנה הקרובה.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, החליט להקצות כחצי מיליון שקלים לטובת הנחה בעלות הקייטנות בחברה העירונית. החל מחופשת הקיץ הקרובה תוזל עלות הקייטנה ליום מ-92 ₪ ל-87 ₪. ובסך הכל הנחה של 150 ₪ לנרשמים לשני מחזורים. יש לציין כי הטבה זו מצטרפת להנחה של עשרה אחוזים למשפחה שרושמת ילד נוסף והנחה של 33% לילד שלישי נוסף.  מדובר בהמשך ישיר להחלטת העירייה להוזלת הצהרונים בשנה הבאה ב-100 ₪ לחודש לכל ילד.

לעדכונים הכי חמים בראשל"צ – הצטרפו בקליק לפייסבוק של ראשונט

ראש העירייה, דב צור, אמר כי: "ההנחה הזו מתאפשרת בזכות הצמיחה הכלכלית של העיר המאפשרת לנו להשקיע יותר בילדים ובמשפחות הקורסות תחת הנטל".  נזכיר כי בקייטנות החברה העירונית משתתפים אלפי ילדים מרחבי העיר. בשנה שעברה נרשמו כ-14 אלף ילדים.

בנוסף להנחה הגורפת, קיימת ועדת הנחות, הדנה בכל שנה במאות בקשות ומבצעת בפועל הנחות באחוזים משתנים בהתאם לקריטריונים ברורים. "הבהרנו לא פעם כי לא יוותר ילד או ילדה מלהשתתף בקייטנה על רקע כלכלי" אמר ראש העירייה, דב צור והוסיף: "אנו יודעים כי תקופת הקיץ היא תקופה רוויית הוצאות כלכליות להורים ואנו בוחנים כל העת כיצד ניתן לסייע ולהקל על העול הכלכלי".

נזכיר כי בשנה שעברה החליטה העירייה להרחיב את המיזם "בית ספר של קיץ" לתלמידי כיתות ד'. כיום פועלות קייטנות "בית ספר של קיץ" לתלמידי כיתות א'' ב' ו-ג' במימון עיריית ראשון לציון, משרד החינוך ותוספת שההורים משלמים. ביוזמת העירייה יכולים ההורים לרשום את ילדיהם בכיתות ד' לקייטנה מהשעה 7:30 ועד 13:00 בעלות של  852 ₪ ₪ בלבד.

מיזם 'בית ספר של קיץ הוכיח את עצמו בשנים האחרונות ומעניק לילדים מסגרת חינוכית ואיכותית בעלות מינימלית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה