למה להתייעץ עם עורך דין גירושין לפני קבלת ההחלטה?



רבות מדובר על קבלת ייעוץ מעורך דין גירושין עוד לפני פתיחת התיק. למה כדאי לעשות זאת ומתי זה הזמן הנכון? כל התשובות במאמר שלפניכם.

תפקידו של עורך דין גירושין

עורך דין גירושין הוא משפטן מתחום דיני המשפחה, שעוסק בכל מה שקשור לתחום זה. בין היתר: הסכמי ממון, צוואות, ירושות, אימוץ, פונדקאות וכמובן – גירושין. תפקידו של עורך דין לענייני משפחה, כשמדובר על גירושין, הוא לייצג את הלקוח שלו כך שהוא יוכל לקבל את מלוא הזכויות המגיעות לו ורצוי גם, לקצר את התהליך עד כמה שמתאפשר על ידי בני הזוג והדיין.

אם כבר דיברנו על זכויות

נושא הזכויות הוא נושא רגיש למדי אצל זוגות בהליכי גירושין. כל אחד מבני הזוג רוצה לקבל את מלוא זכויותיו ולעתים, זכויות של צד אחד עולות על הזכויות של הצד השני ופעמים רבות ישנו קושי של בני הזוג לוותר ולהתפשר בין אם מדובר בנושא הכלכלי ובין אם מדובר על זכויות בנוגע לילדים וכדומה.

אז למה להתייעץ לפני?

ייעוץ עם עורך דין גירושין עוד לפני שאתם לגמרי בטוחים שזו הדרך בה תרצו ללכת, הוא דבר מומלץ מאוד. הסיבה לכך היא, שכך תוכלו לדעת מראש לקראת מה אתם הולכים. כלומר, אם תביאו אתכם את כל המידע הרלוונטי, תוכלו לדעת פחות או יותר למה תהיו זכאים בהסכם הגירושין שלכם.

מה עוד?

מלבד הזכויות האפשריות שלכם, תוכלו גם לבדוק עם עורך הדין כיצד כדאי לכם להתנהל מעכשיו. כלומר, האם כדאי לכם לפתוח תיק בבית המשפט או בבית הדין הרבני? האם כדאי לכם לשכור חוקר פרטי? האם כדאי לכם לעזוב את הבית? וכך הלאה.

שלא יקדימו אתכם!

גם אם אתם עוד מהססים ומתלבטים, כדאי בכל זאת להתייעץ עם עורך דין גירושין בין היתר, כדי שאם בן או בת הזוג שלכם יקדימו אתכם ויפתחו בהליכים לפניכם, לא תופתעו לחלוטין ולא תישארו חסרי אונים אל מול התהליך שלפניכם.

פשוט כי זה לא אומר כלום

חשוב להבין, שעצם הפנייה לעורך דין גירושין לא מתחילה להניע את הגלגלים. כלומר, גם אם אתם עוד ממש לא שלמים עם ההחלטה ורוצים עוד זמן לנסות ולגשר על הפערים, פגישה עם עורך דין גירושין לא תפריע לכם. להפך! לעתים כשמחשבה הופכת למוחשית, עולה הרצון לנסות ולגשר ולמצוא את הדרך להמשיך את הזוגיות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה