המוסך שמנוהל ע"י אישה נותן את המרחב הידידותי והנינוח לכל מי שאוהב רכב



קרול טויטו-אורלובסקי מוכיחה שיש משהו אחר בכל זאת במוסך שמנוהל על ידי אישה, כאשר היא עומדת על כך שטיפול מעולה לרכב יכול להינתן גם עם הסבר קל להבנה על ידי כל לקוח, ובצירוף הטבות ייחודיות

 

קרול מנהלת כ- 15 שנה מוסך ברחובות. היא סיימה לימודי הנדסה תעשייה וניהול ותואר שני במנהל עסקים, משם הגיעה ישירות למוסך המשוכלל שלה, והתחילה להניע אותו לפי תפיסתה בהצלחה ניכרת, כשהיא מגדילה את חוג הלקוחות המרוצים שלה גם בקרב הנשים וגם בקרב הגברים.

המוסך שלה, "מוסך קרול", ביסס את עצמו לפני שנים רבות כמוסך מורשה לכל סוגי הרכב, שמעניק שירותים לכולם, החל ממכונאות כללית, פחחות ודיאגנוסטיקה ממוחשבת, שהינו תחום המותאם לרכבים החדישים בימינו. היתרון הגדול שקרול מביאה עמה הוא ההבנה שלה של מעורבותם של הלקוחות בתקלות והיכולת שלה ושל צוות העובדים לתת את ההסבר למהות התקלה ולהראותה. קרול מעבירה את המידע הזה בקלות לכל אחד או אחת שחששו מפני השפה הטכנית שלא תמיד מובנת לכולם. יתרון נוסף טמון בתפיסת העולם של קרול כאישה הינו בהתייחסותה ללקוח או לקוחה כשווים.

השקיפות המלאה של שירותי המוסך

מוסך שעושה שינוי כזה בתפיסות מקובלות ונפתח לקראת קהל חדש מעז לצעוד גם עם הזמן בכל הקשור לטיפולים שהוא מעניק. למרות מהפכת המחשוב כלי הרכב בימינו הם עדיין מכונות שזקוקות לתיקונים המכניים הקלאסיים בידי צוות מכונאים מוסמכים ומנוסים, והמוסך של קרול אכן מטפל בזה, כמו כל מוסך רגיל - פחחות רכב, מכונאות, חשמל, מיזוג אוויר, טסטים ושלל טיפולים הנדרשים לכל סוג רכב לפי הוראות היצרן.

המוסך מספק גם דיאגנוסטיקה ממוחשבת שמדייקת מאוד באבחנה של תקלות הרכב המשוכלל שנע היום בכבישים. בעזרת מחשב שמותאם לסוג הרכב, הדיאגנוזה המפורטת המתקבלת מנתחת את מצבו ומאתרת את התקלה כמעט באופן מדויק. היתרונות הגדולים הם הזמן שנחסך בגלל הזיהוי המהיר, הדיוק הרב באיתור התקלה, החיסכון בטיפולים מיותרים ובהחלפת חלפים מיותרת.

כל אלה הופכים את המוסך לפופולרי עוד יותר אצל אנשים שמתקשים להודות שאפילו הם לא כל כך מבינים במכונאות. כך קורה שגם גברים וגם נשים מרגישים מספיק ביטחון לבוא למוסך ולקבל את ההסברים של אנשי המקצוע באווירה ידידותית ונינוחה ואת הטיפול המקצועי שהרכב זקוק לו.

טובת הלקוח היא לא רק סיסמה

אחד הדברים הייחודיים במוסך הוא ההקפדה על התייעצות עם כל לקוח על ההעדפות שלו בשקיפות מלאה, במיוחד בכל הקשור לחלפים. אנשי המקצוע במוסך מחויבים לא רק להוראות היצרן ולאחריות על הרכב כי אם בעיקר לטובת הלקוחות שלהם. זה אומר שבכל מקרה אפשרי הם והלקוחות מקבלים יחד את ההחלטות על טיפולים שמאפשרות להם לעמוד במחירם. הודות לכך, הלקוחות מחזירים להם בנאמנות ובאמון בלתי מסויגים משום שהם יודעים שיקבלו את כל תפריט האפשרויות האיכותיות שמתאימות להם.

המוסך אינו נתון בסד של אילוצי מחיר שמחייבים מוסכים אחרים, יש באפשרותו להציע ללקוח/ה החלפת חלקים מקוריים או חלופיים כדי להוזיל עלויות וכמובן בכפוף להוראות יצרן. החזון שלה בניהול המוסך הוא גמישות, שקיפות ואחריות מוחלטת לפי הנחיות היצרן.

מוסך עם חדר המתנה ופינת קפה הוא מוסך ידידותי לכל אחד

מטבע הדברים, נשים הן חלק מקהל היעד של קרול אבל לא רק, למרות שאין ספק שהרבה יותר נוח להן לבוא ישר למוסך המנוהל בקפידה ע"י אישה. הן מרגישות בטוחות יותר כאשר מסבירים להן בדיוק מה עומד לקרות ברכב ומהי הבעיה משום שקרול, כאישה, מסבירה להן כל שלב ומפרקת את מוטיב האי ודאות בצורה אמינה. במוסך, יש חדר המתנה ממוזג עם פינת תה וקפה לזמן ההמתנה עד לסיום תיקון הרכב.                                                     

במוסך קיימים שירותים מיוחדים- הלקוח יכול לקבל רכב חלופי ללא חיוב נוסף, בזמן שרכבו נמצא בטיפול במוסך. המוסך מספק שירות בדיקה והעברת רכב טסט שנתי במכון הטסטים המורשה. בזמן הזה הלקוח ממתין בסבלנות בחדר ההמתנה ונהנה משירות זה עד לסיומו. זהו שירות שרבים אוהבים לקבל משום שהוא חוסך להם זמן רב, חשש מעצם העברת הרכב במסלול הטסטים. כאמור הגישה של קרול להתייחס ללקוחות של המוסך כקהילה שהיא מטפחת כבר שנים ומכירה מקרוב.

תודעת שירות שמוכיחה את עצמה

תודעת השירות שלה מחפשת כל הזמן היכן לשפר וללכת לקראת הלקוח והאתר שלה מלא במידע ובשקיפות מוחלטת מפרט כל מה שהיא מציעה, נותן טיפים לבעלי הרכב ומעניק קופונים להנחות והטבות שהיא מציעה במוסך כל הזמן. ללא ספק, בעלת מוסך מסוג ידידותי לגמרי שאפשר לבוא אליו בלי חשש.

מוסך המרכז - "קרול" רחובות | 072-33-80-292 | [email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה