הובלות קטנות – טיפים למעבר דירה



אריזת חפצי הבית והעברתם מקום חדש היא עבודה מעייפת שדורשת לא מעט אנרגיה ומאמץ. לכן על מנת להקל את מעבר הדירה חשוב שתקבל כמה טיפים למעבר דירה מהיר ונכון שיעזור לך גם במעברים הבאים

 

בחירת חברת הובלות קטנות מקצועית ואמינה תחסוך לך עוגמת נפש וסרבול אשר כרוך בהובלה.  כל מה שאתם צריכים זה למצוא חברת הובלות קטנות, לקבל הצעת מחיר לאחר פירוט החפצים שברשותכם ולסגור איתם סופית את המחיר והתאריך שיגיעו להובלה.

להלן כמה טיפים למעבר דירה יעיל ומהיר,הקפד ליישם את הטיפים ולאמץ אותם למעברים הבאים, וכמו כן תוכל אף לתת אותם למשפחה וחברים אשר צריכים לעבור גם הם. הטיפים למעבר דירה כוללים:

אריזה נכונה- לפני שאתם מחליטים לעשות הובלות קטנות, חשוב שתארזו נכון את החפצים שלכם על מנת לשמור עליהם מפני נזקים במהלך הנסיעה. במידה ויש לכם כמה קרטונים של חפצים שבירים רצוי לרשום על הקרטון בטוש לורד שחור חפצים שבירים. מעבר לכך, רצוי לעטוף את אותם חפצים שבירים בנייר פצפצים איכותי ולא זול שיגן עליהם מהלך הנסיעה בטנדר על מנת שיגיעו כמוצר שלם ולא בחתיכות.

בחירת חברת הובלות קטנה- ישנם לא מעט חברות הובלה, לרוב מדובר על חברות הובלה גדולות אשר שולחות לכם משאית גדולה עליה מכניסים את כל החפצים. אך יש מצבים בהם לעובר הדירה יש מעט חפצים והוא לא זקוק למשאית גדולה. במצבים אלה יש לבחור חברות הובלות קטנות, חברה זאת תיתן לכם הצעת מחיר וכן תשלח ביום העברה טנדר ולא משאית, דבר זה יחסוך לכם עד מאוד במחיר ההובלה. אך רצוי להשוות בין כמה חברות הובלות בטרם תחליטו על חברת הובלות.

בחירת חברת הובלות אמינה- חשוב לבחור חברת הובלות קטנות אמינה. רק חברת הובלות קטנות אמינה ובעלת ניסיון מקצועי וותק רב, שיש לה לא מעט קבלות בשטח לא תוכל להיעלם לכם יום אחד. דבר זה חשוב, במיוחד שיש לכם יעד למעבר דירה שחייב להתבצע באותו יום. ליפול על חברה שרטלנית זאת בעיה מכיוון שהיא גורמת לכם ברגע האחרון להיות לבד ללא עזרת חברת הובלות, דבר שמלחיץ ומקשה על המעבר שגם ככה מלווה בלא מעטים לחצים ועצבים.

אל תתקמצנו על טיפ- אחד הדברים החשובים ביום המעבר הוא הטיפ שיש להשאיר לסבלים שעובדים קשה באותו יום. הסבלים סוחבים את החפצים שלכם אל הטנדר ומשם מעלים אותם לדירה החדשה. על מנת לתגמל אותם על המאמץ הקשה שהם חווים, רצוי לתת להם טיפ על עבודתם הקשה והעזרה הרבה שנתנו. לכן היו הוגנים כלפי הסבלים ופנקו אותם בטיפ שמן ונדיב, ותראו עד כמה הם יעריכו זאת.

אל תשכחו לתת טיפ– אל תשכחו לתת טיפ למובילים, על העבודה הקשה שעשו של סחיבת חפצים עד לבית. טיפ למובילים
הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיש לתת למוביל עבור זמנו עבורנו. הכנה טובה ליום המעבר מתחילה בטיפ למובילים
שעובדים קשה על מנת שהחפצים יגיעו לביתנו. לכן היו הוגנים כלפיהם וצ’פרו אותם בטיפ שמן.

 

סגרו תאריך מראש- סגור מראש את תאריך ההובלה, סגירה מוקדמת של כמה חודשים מראש בין חודשיים לשלוש תמנע מצב של חוסר מקום ביום המעבר. מאחר שבאותו יום ישנם כמה הובלות דירה קטנות, רצוי לסגור עם חברת ההובלות את ההובלה מהר ככל האפשר וזאת על מנת לא להישאר ללא חברת הובלות. במידה ואתה עושה הובלות קטנות בחודשי הקיץ יולי- אוגוסט כך בחשבון שיש עלייה במחירים ועומס רב, ורצוי לבדוק עם חברת ההובלות שאכן התאריך פנוי ושלא תבזבז זמן רב.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה