האם שווה לקנות רכב חדש?



שווה להתחדש באביב: המדריך המלא למבצעי רכב אם כן, איזה רכב והאם המבצעים באמת משתלמים? יצאנו לבדוק!

אפשרויות לרכישת רכב

אם אתם רוצים להתחדש, תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של אפשרויות רכישה של רכב חדש. לדוגמה, תוכלו לברר לגבי מבצעי רכב שונים לרכישת רכב חדש, לקנות רכב יד שנייה או יותר מאדם פרטי, מחברת ליסינג או אפילו מחברות שונות, המוכרות את צי הרכבים הישן שלהן.

היתרונות של רכישת רכב חדש

כאמור, באפשרותכם לרכוש רכב מיד שנייה או יותר וליהנות מעלות מופחתת. יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מהיתרונות של רכב חדש! לדוגמה, הביטחון בכך שהרכב מעולם לא עבר תאונה ובכלל, מעולם לא נהגו בו לפניכם. כמו כן, הערך שלו יישמר כל עוד תשמרו עליו כל זמן שתשמרו עליו.

מה מבצעי רכב יציעו לכם?

ישנם סוגים רבים של מבצעי רכב, המציעים ללקוחות המעוניינים ברכישת רכב חדש מגוון אפשרויות אטרקטיביות. לדוגמה, תוכלו ליהנות מחבילת שדרוגים לרכב או תנאי מימון מיוחדים ולעתים אף מהנחות משמעותיות שיעזרו לכם ליהנות מהרכב החדש אפילו יותר. כמובן, במידה ואתם הבעלים של רכב מדגם ישן ורוצים לרכוש רכב מדגם חדש יותר, תוכלו לחפש מבצעי טרייד אין.

איזו קטגוריה תרצו?

ישנן קטגוריות של רכבים, המתאימות לנהגים שונים. לדוגמה, יש רכבי מנהלים לפינוק מירבי, יש רכבים משפחתיים, המתאימים במדויק לצרכים של משפחה עם ילדים ורכבים קטנים, המתאימים בעיקר לנסיעות קצרות בתוך העיר, אתם גם קל יותר לחנות כשמגיעים ליעד הרצוי.

חברה ודגם

יש אנשים, שחשים נאמנות ליצרנית רכב מסוימת וכל רכישת של רכב חדש היא של אותה היצרנית בדגמים יותר חדשים ויש אנשים, שמחפשים את הרכב החדש שלהם בהתאם לצורך הקיים. לדוגמה, מי שחש נאמנות לטויוטה, יחפש אחר מבצעי רכב של טויוטה בלבד ולא יחפש מבצעים של רכבים של יצרניות אחרות. השאלה היא, האם לא כדאי לפחות לבחון את האפשרויות האחרות?

ההמלצה שלנו

גם אם אתם מוכנים להשקיע את הכסף הדרוש ברכישת רכב חדש, מומלץ לבדוק את כל האפשרויות העומדות בפניכם. כלומר, לבחון היכן מציעים מבצעים משתלמים והאם המבצע מתאים לצרכים שלכם או לא. לדוגמה, אם מציעים לכם במבצע חבילת שדרוגים, אבל מרבית השדרוגים לא רלוונטיים עבורכם, הרי שהמבצע יכול להיות מאוד משתלם עבור לקוחות רבים, אבל לא עבורכם.

טיפ מקצועי

רגע לפני שאתם רוכשים רכב פשוט כי מצאתם מבצעי רכב משתלמים, נסו לבדוק חוות דעת לגביו ובדקו כיצד הוא יכול לשרת אתכם. חשוב גם לזכור, שהרכב החדש אמור לשרת אתכם במשך שנים ועלותו גבוהה ולכן חשוב לקנות רכב שיתאים לכם גם בעוד שנה, שנתיים ואילך ושיתאים לכם גם מבחינת צריכת הדלק שלו, שהיא ההוצאה השוטפת הגדולה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה