כספת – למה אנחנו צריכים אותה?



בעבר, היינו יכולים למצוא כספות רק בעסקים בסדרי גודל שונים וכן בבתים פרטיים אשר שייכים לבעלי הון. שם היה נהוג לשמור כסף מזומן, צ'קים, תכשיטים, אקדחים, מסמכים אישיים חשובים, חפצים בעלי ערך כספי או רגשי ועוד. אך במהלך השנים, יותר ויותר אנשים החלו לרכוש כספות לשימוש אישי לצד בעלי עסקים אשר החלו להשתמש בכספות לצורך שימוש עסקי

 

השימוש ההולך וגובר בכספות נובע משני טעמים, ראשית, תחושת חוסר ביטחון שנוצרה כתוצאה מעלייה בפשיעה וחוסר היכולת להתמודד איתה. הנתונים מראים שבמהלך השנים יש יותר ויותר ניסיונות פריצה לבתים ולעסקים, ועל כן שימוש בכספות מאפשר לשמור על דברים בעלי ערך כספי או אחר, בצורה בטוחה ומוגנת. צריך לומר בהקשר זה, שגם חברות הביטוח פעמים רבות, מחייבות את המבוטחים שלהם, בוודאי כשמדובר בבעלי עסקים, להשתמש בכספות שם הם יכולים לשמור את הכסף שנכנס לבית העסק.

שנית, מאחר ועם השנים יותר ויותר חברות ועסקים נכנסו לתחום של ייצור ושיווק כספות, דוגמא, כספת ידנית, אלקטרונית, כספת קיר, שולחן, מגירה ועוד. כתוצאה מכך ההיצע גדל והמחירים ירדו. כיום הרבה יותר זול לרכוש כספות לבית או לעסק, כיום הרבה יותר פשוט למצוא כספת מתאימה לצרכים ספציפיים.

דוגמא טובה לחברה איכותית ואמינה בתחום של כספות היא סייף כספות, אשר פעילה בתחום למעלה מארבעים שנה ומציעה ללקוחותיה כספות מסוגים שונים, הן לבית והן לעסק.

בחלק הבא של המאמר אנחנו נבחן את השאלה, מדוע אנחנו זקוקים לכספת ואת מי היא יכולה לשרת. צריך לומר, לא בכל מקרה זה נכון לקנות כספת, אך מה שבטוח הוא מי שצריך כספת, לא יכול להסתפק במוצר שהוא פחות בטוח מזה. בוודאי אם מדובר בעסק אליו נכנסים לקוחות רבים ומסתובב בו כסף רב (או אלמנטים אחרים בעלי ערך כספי גבוה).

מדוע אנחנו זקוקים לכספת וכיצד אנחנו בוחרים באיזו כספת להשתמש

אנחנו זקוקים לכספות משלוש סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה היא, בשביל להגן על אלמנטים יקרים מבחינה כלכלית, רגשית או מסיבות אחרות. במקרה הזה, אנחנו נשתמש בכספת לצורך אחסון כסף, תכשיטים, מסמכים אישיים ועוד.

הסיבה השנייה היא, לצורך בטיחות. הדוגמא הקלאסית היא, בית עם ילדים שיש בו נשק. מאחר ולא היינו רוצים שהוא יהיה גלוי בפני הילדים, אז נעדיף להסתיר אותו בכספת והיא כמובן צריכה להיות נעולה ונסתרת מעיניי הילדים. מה שכן, אם מדובר בנשק שאמור להגן עלינו בביתנו (בהנחה ואנחנו גרים באזור עם איום ביטחוני גבוה) רצוי שהגישה אל הכספת תהיה נוחה בכל עת.

הסיבה השלישית שאנחנו נרצה להשתמש בכספת היא, בשביל להסתיר מאנשים אחרים מידע מסוים. הדוגמא הקלאסית היא, אחסון מידע רגיש לגבי העסק. במקום שהוא יהיה במקום בו כל אחד יכול לגשת אליו ולקחת אותו, אנחנו נשאיר אותו בכספת נעולה.

אנחנו יכולים למצוא שורה של כספות, שבנויות בצורות שונות, הן מבחינת הגודל שלהן, המקום בו ניתן להציב אותן וכן האופן בו הן פועלות (נסגרות ונפתחות).

הכספות הקלאסיות הן כספות קיר, הן מוטמנות בתוך חור שנמצא בתוך הקיר, כספות מגירה וכן כספות ארון, כמו אלה שניתן למצוא בבתי מלון רבים. כאמור כל כספת בנויה בגודל שונה וננעלת בצורה אחרת.

לסיום, אם אתם מעוניינים לרכוש כספת לבית או לעסק, אתם מוזמנים לפנות אל סייף כספות . אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של כספות מסוגים שונים, אנחנו נדאג להתאים את סוג הכספת לצרכים שלכם. ניתן לפנות אלינו בטלפון או דרך אתר האינטרנט שלנו.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה