קידום עסקים במרחב הגאוגרפי של ראשון לציון



ראשון לציון היא אולי לא בירת הכלכלה של ישראל, כפי שניתן לייחס למטרופולין תל אביב מצפון לה, אך בהחל מדובר באחת הערים בהן מתקיימות פעילויות מסחר ותעשייה בהיקפים גבוהים מאוד ביחס לכל עיר אחרת בארץ

בעיר פעילים אין ספור בתי עסק, המתחרים בחלקם על קהל יעד רחב ברמה הארצית, אך ברובם מתחרים על הכיס של האוכלוסייה המקומית בעיר. קידום העסק מול קהל היעד המקומי, יכול להתבצע באמצעות תהליכי קידום אתרים גנריים, אך כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, בתחום שהופך להיות יותר ויותר תחרותי ויותר ויותר מאתגר, על בתי העסק לשכלל את פעילות הקידום, ולהתמקד בתהליך הלוקאלי של קידום אתרים בראשון לציון.

בניית אסטרטגיית תוכן לוקאלית ייעודית

במסגרת התהליך של קידום אתרים בראשון לציון, יש לבנות אסטרטגיית תוכן לוקאלי, המתייחסת לאלמנטים מרכזיים בעלי מאפיינים לוקאליים ייחודיים לראשון לציון. אסטרטגיה זו צריכה לכלול מאפיינים מקומיים כדוגמת הסופרלנד, אזורי התעשייה, חלקיה השונים (המערבי והמזרחי) של העיר, כבישים ראשיים המובילים אל העיר ועוברים דרך העיר, חופי הים של העיר וכן ערוצי תוכן מקומיים כמו ידיעות ראשון, גל גפן, השקמה וכן הלאה. כל אלה, הם אלמנטים לוקאליים שחייבים לבוא לידי ביטוי באסטרטגיית התוכן, כך שמנוע החיפוש של גוגל ידע לשייך את העסק למרחב הגאוגרפי של העיר, ולדרג את העסק בצורה חכמה ואפקטיבית יותר מול המתחרים המקומיים, ולא מול כלל המתחרים בכל רחבי הארץ.

שילוב אלמנטים לוקאליים בתכני הקידום של האתר

בנוסף לכך, במסגרת התהליך של קידום אתרים בראשון לציון, יש לאפיין את המרכיבים הלוקאליים של העסק עצמו, ובכלל זה להוסיף את פרטי העסק לאינדקס העסקים של גוגל, לרבות פרטי התקשרות, כתובת מקומית בראשון לציון, מפת הגעה, מספר טלפון מקומי ואבני דרך הפזורות במעגלים המרחביים המקיפים את מקום פעילות העסק. כדי להמחיש את העניין, ייתכן ויש לכם חנות בגדים בקניון הזהב, ואתם רוצים לקדם אותה בגוגל. אנשים שיחפשו אתכם יחפשו לא רק חנות בגדים או חנות בגדים בראשון, אלא חנות בגדים בקניון הזהב. זוהי דוגמא מאוד ראשונית לאופן בו ניתן לשלב אלמנטים לוקאליים בפעילות הקידום של העסק.

בחירת חברת קידום בעלת התמחות ספציפית בתחום ובגאוגרפיה

כדי להבטיח שאתם עושים את זה נכון, שאתם משיגים את התוצאות הנדרשות ושאתם מצליחים לעשות שימוש במגוון כמה שיותר גדול של מאפיינים לוקאליים וברמת דיוק גבוהה כמה שיותר, אתם רוצים לוודא שאתם בוחרים בחברת קידום בעלת התמחות בתחום של קידום לוקאלי, ומתמחה בתחום הספציפי של קידום אתרים בראשון לציון ברמה הלוקאלית. חברה כזאת צריכה להיות בעלת היכרות טובה עם מכלול האלמנטים, האטרקציות התיירותיות ואבני הדרך ברחבי העיר, אם כי אין הכרח שהיא עצמה תמוקם בראשון לציון עצמה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה