על החשיבות שבשמירה על ניקיון המשרד



לעניין כמו ניקיון משרדים יש חשיבות עצומה, בגלל הבריאות שלכם וכן בגלל התדמית המקצועית שלכם.

 

כאשר אתם מדברים על עסקים, המראה של העסק חשוב יותר ממה שאנחנו חושבים. ניקיון משרדים מקצועי ואיכותי תורם למוניטין של העסק ולדרך שבה הלקוחות שלכם תופסים את העסק שלכם.

לכולנו יש לפעמים בעיות במשרד, במיוחד אם אנחנו מאוד לחוצים בעבודה. אך לשכוח מניקיון משרדים יכול להיות קטלני במיוחד, אפילו אם לא חשבתם על זה בעבר.

מדוע חשוב לשמור על ניקיון משרדים?

כולנו מכירים איזה עובד או שניים שאיזור העבודה שלו לא אטרקטיבי. אלו יכולים להיות ניירות, כוסות קפה מלוכלכות או עטיפות ישנות של אוכל על השולחן שלו. כאשר אתם עוברים ליד השולחן של העובד הזה אתם לא חושבים על כמה הוא טוב בעבודה שלו, אלא אתם רואים את חוסר היכולת שלו לשמור על הניקיון כחוסר יכולת לבצע את עבודתו בצורה מוצלחת.

ניקיון משרדים – תדמית מקצועית ואישית

יש כמה דרכים בהן סביבת עבודה מבולגנת יכולה להשפיע לרעה על התדמית המקצועית שלכם. קודם כל, אי סדר משפיע על התדמית שלך באופן שלילי בפני חבריך לעבודה ובפני הלקוחות שלך. אם אי אפשר לסמוך עליך לשמור על סביבת העבודה שלך נקייה ומסודרת, איך ניתן יהיה לסמוך עליה עם הפרטים של תיק הלקוח שלהם?

אנשים מקצועיים צריכים להיות גאים בעבודה שלהם – וכן בארגון סביבת העבודה שלהם. חשוב לזכור: סביבת עבודה וניקיון משרדים עוזרים לכם להיות פרודוקטיביים, למצוא דברים שאתם זקוקים להם ולסיים מטלות. כאשר הלקוחות יבקרו אתכם הם יראו את הארגון שלכם (או את חוסר הארגון שלכם) כהשתקפות שלכם וכמה אתם רציניים ומקצועיים.

ניקיון משרדים – תדמית החברה

ניקיון משרדים משקף גם על החברה כולה. אם עוד לא החתמת עדיין את הלקוח, חשוב לעשות עליו רושם טוב כאשר הם מבקרים אתכם במשרד בפעם הראשונה. אי סדר, כלים מלוכלכים, פחי זבל מלאים ושולחנות לא מאורגנים יכולים לשלוח את המסר שאתם לא מאורגנים ובלתי מקצועיים.

אז אל תעבדו על עצמכם, הלקוחות יודעים כמה זה קשה לעבוד בסביבת עבודה מלוכלכת, מבולגנת ועמוסה. משרד מבולגן יגרום להם לשאול את עצמם אם אתם יודעים לקבוע סדרי עדיפויות כמו שצריך.

ניקיון משרדים – בריאות

אחת מהסיבות החשובות ביותר לתחזקת משרד נקי היא הסיבה הבריאותית. מחלות במקום העבודה היא הסיבה המובילה הגורמת לחוסר יעילות ולחוסר ביצוע משימות. עובדים נוטים לאכול בשולחן העבודה שלהם בלי לנקות לאחר מכן, וזה יכול למשוך חיידקים ומחלות רבות, וכן מקקים ועכברים.

חשוב שיהיו לכם במשרד שיטות לנקות את המשרד, כמו למשל לפנות את הכלים המלוכלכים, את עטיפות האוכל ואת כוסות הקפה. כמו כן, חברת אחזקה טובה יכולה לעזור.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה