5 רעיונות למתנה לבן/בת הזוג – שהאהבה פורחת חייבים לפנק



כשהאהבה פורחת ובני הזוגות נהנים להיות כל הזמן האחד עם השנייה אז גם הרצון לפנק במתנות שוות ויצירתיות הולך וגובר.

 מתנה לבן או בת הזוג יכול להיות עבור יום השנה שלכם, לכבוד הפעם הראשונה שבה התנשקתם, לכבוד יום ההולדת, לכבוד חג האהבה, לכבוד סיום לימודים, לכבוד קבלה לתפקיד חדש בעבודה ולכבוד כל אירוע או יום שנראה עבורכם מיוחד. אם אתם זוג שכבר מצוי בקשר זוגי כבר יותר מכמה שנים בודדות, בחירת המתנה הולכת והופכת להיות משימה הרבה יותר מאתגרת ולכן עליכם להפעיל לא מעט יצירתיות והרבה מאוד מקוריות בבחירת המתנה הקרובה. ריכזנו עבורכם חמישה רעיונות למתנות שישאירו חיוך רחב על הפנים של בן או בת הזוג שלכם וידליקו מחדש את אש האהבה ביניכם.

כרטיס טיסה לחופשה מפנקת בחו"ל

אין כמו חוץ לארץ כדי לחגוג את האהבה שלכם, מדובר אומנם במתנה לא זולה יחסית למתנות האחרות אבל סוף שבוע בפריז, לונדון או רומא יכולה להיות מתנה מושלמת שגם אתם וגם בן או בת הזוג שלכם תוכלו מאוד ליהנות ממנה.

תמונה משותפת מרגע מיוחד

בין אם אתם כבר מתגוררים יחד ובין אם לא, לכולנו יש תמונות משותפות עם בן או בת הזוג שהפכו להיות תמונות שלעולם לא נשכח. אם בחרתם את התמונה האחת, המיוחדת ביותר, שמזכירה לכם את הרגע המרגש ביותר אתם יכולים לשלב מסגרת יפה, ברכה אוהבת ומפרגנת ויש לכם את המתנה המושלמת. בעידן הטכנולוגי אנחנו כבר פחות ופחות מפתחים תמונות והכל נשאר בטלפון הנייד או במחשב, הדפסת תמונה על קנבס יכולה להיות מתנה מיוחדת במינה.

בגדים

אז נכון שמדובר במתנה קצת נדושה אבל כולנו אוהבים בגדים וכולנו נשמח לקבל מבן או בת הזוג שלנו מעיל חדש ומחמם לחורף, בגד ים חדש לקיץ או ג'ינס חדש ליציאות. יש הרבה מאוד חנויות שיכולות לענות על הציפיות שלכם וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לברר עם החברה הקרובה או החבר הקרוב את המידה, את הטעם אתם כבר מכירים ולרוץ לחנות הבגדים הקרובה לביתכם.

הדפסת תמונה על חולצה

הדפסת תמונה על חולצה זו מתנה אפילו מיוחדת יותר מאשר תמונה רגילה, הדפסה על חולצה מאפשרת למקבל המתנה להסתובב עם החולצה ברחוב ולהתגאות במתנה בפני כל החברים וקרובי המשפחה באהבה של חייו. הדפסה על חולצות חייבים לעשות במקום איכותי ובעל ניסיון כדי שהמתנה שלכם תהיה לטווח ארוך, הדפסה על חולצות עם פונגו זו הדרך שלכם להבטיח זאת.

הופעה של אמן אהוב

כל אחד מאיתנו מעריץ זמר, סטנדאפיסט או אמן אחר. יום הולדת, יום האהבה או יום הנישואין זו הזמנות מצוינת לפנק את בן או בת הזוג בהופעה שתמיד חלמתם להיות בה ביחד. מתנה מסוג זה מאפשרת גם לכם וגם לבן או בת הזוג שלכם ליהנות ביחד וזו למעשה המתנה הגדולה ביותר.

הזמנת חולצות מודפסות מאתר פונגו: https://www.pongoshirts.co.il/


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה