מכשיר להסרת שיער בלייזר בטכנולוגיה מהפכנית



החל משנות התשעים אנחנו עדים לאופנה חדשה אשר לא נעלמה מהנוף שלנו והיא כאן בשביל להישאר. הסרת שיער בעזרת מכשירים ייחודים במרכזים אסתטיים שונים. אופנה זה כבר הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהנוף, ומדי שנה אנחנו רואים יותר ויותר אנשים אשר בוחרים לעבור טיפולי הסרת שיער באמצעות מכשור זה.

 לפני שנסביר בהרחבה על מכשירי הסרת שיער, כיצד הם עובדים ומה ההבדל בין מכשיר להסרת שיער ביתי למכשיר מקצועי, נסביר בקצרה למי אותם מכשירים מיועדים, ובאילו מרכזים אנחנו יכולים למצוא אותם.

אם בעבר טיפול הסרת שיער היה מיועד בעיקר לנשים, הרי שכיום ישנם לא מעט גברים שמבקשים לעבור טיפולי הסרת שיער באופן מקצועי. בעוד הנשים עוברות טיפול הסרת שיער בפנים, שפה, בית השחי, מפשעה, ידיים ורגליים, הרי שגברים מבקשים לעבור טיפול הסרת שיער בחזה ובגב.

טיפולים אלו כאמור מתבצעים באופן מקצועי על ידי רופאי עור שהתמחו בנושא. הטיפולים מתבצעים במרכזים רפואיים וכן במרכזים קוסמטיים. לעיתים מדובר במרכזים שמציעים אך ורק טיפולי הסרת שיער ולעיתים מדובר במרכזים שמכילים מגוון רחב יותר של טיפולים, כשבין היתר הטיפולים כוללים גם הסרת שיער.

מה זה מכשירי הסרת שיער מקצועיים

אותם מרכזים רפואיים משתמשים במכשירי הסרת שיער מקצועיים. מדובר במכשירי לייזר, אינפרא אדום ו-IPL. מכשירים אלו, מסוגלים לעשות שתי פעולות שמכשירי הסרת שיער רגילים, לא מסוגלים לבצע. ראשית, הם מסוגלים להסיר את השערה מבפנים ובכך למנוע ממנה לצמוח שוב, שנית, הם מסוגלים להסיר כמות עצומה של שיער.

חשוב לומר, שלא מדובר במכשירים שגורמים נזק לעור, אף על פי שהם מסירים את השיער מבפנים, מדובר באלמנט שמתבצע באמצעות קרן לייזר או אינפרא אדום, דבר שהופך את השימוש לפשוט ונוח. כמו כן, למרות שהמכשירים מאפשרים הסרת שיער בצורה מסיבית, עדיין יש צורך לבצע מספר מפגשים בשביל להגיע לתוצאה המיוחלת.

נקודה נוספת שעומדת לזכות מכשירי הסרת שיער היא, שלהבדיל ממכשיר רגיל, כאן מדובר על הסרת שיער לצמיתות. אחרי מספר מפגשים בהם מוסר השיער מהאזור בו מטפלים, אין צורך עוד לחזור על הטיפול שכן השיער לא גדל באזור שוב. הסיבה היא, מאחר והמכשיר מסיר את השערה מתחת לעור, הוא מונע ממנה לצמוח שנית, למעשה הוא פוגע בשורש שלה.

מה ההבדל בין מכשירי הסרת שיער מקצועיים למכשיר ביתי

זה מכבר, כמעט בכל בית יש מכשיר הסרת שיער ביתי. גברים משתמשים במכונות גילוח שמתאימות להם ונשים במכשירי גילוח להסרת שיער ברגליים. כמו כן, נשים משתמשות בשעווה ובחומרים אחרים שמאפשרים להסיר שיער מהגוף.

אז למה בכל זאת שני המינים מעדיפים טיפול יקר יותר בעזרת מכשירי הסרת שיער? ראשית, כמו שציינו מכשירי הסרת שיער מקצועיים מסירים את השיער לצמיתות, לכן כשמבצעים טיפול מסוים, אין צורך לחזור עליו שוב ושוב. שנית, מדובר בטיפול הרבה יותר נעים ונוח לגוף. למשל, אם משווים טיפול הסרת שיער באמצעות מכשיר לייזר לטיפול שעווה, הרי ברור לכל שהטיפול הראשון איננו כואב כלל, בעוד שהטיפול השני מכאיב מאוד.

במרכז לטכנולוגיה אסתטית אפשר לקבל מידע מקיף ונרחב אודות טיפולי הסרת שיער, כמו כן, אפשר לעשות היכרות עם מכשירי הסרת שיער שונים. במרכז נמצאים המכשירים המתקדמים ביותר אשר משרתים קהל לקוחות רב, גברים ונשים. המרכז מאפשר ללקוחות ליהנות מאפשרות של רכישת מכשיר הסרת שיער ממיטב המותגים שקיימים בשוק. כל מה שצריך לעשות זה לפנות למרכז ולקבוע פגישה, וצוות המקום ישמח לעזור לכם.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה