מגשי אירוח – לאירוע מושלם במחיר מצומצם



כמעט כולנו אוהבים לארח חברים או קרובי משפחה, ולא רק אוהבים לארח אלא אוהבים לארח מכל הלב ולהעניק לאורחים שלנו חוויה מהנה במיוחד, שבאופן טבעי כוללת גם מטעמים כאלה ואחרים.

כשאנחנו רוצים להבטיח שאף אחד לא יצא רעב וכולם ייהנו מחוויה קולינרית מענגת, יש לנו כמה אפשרויות: אופציה אחת היא להכין את הכיבוד בעצמנו – מצד אחד דרך טובה מאוד להציג את הכישורים הקולינריים שלנו ולזכות במחמאות ובעידוד להשתתף בתוכניות כמו מאסטר שף, אבל מצד שני גם פתרון שמחייב אותנו להשקיע זמן רב ולא מעט מאמץ.

אופציה שניה היא שירות קייטרינג. בדרך זו אנחנו פטורים ממאמץ ומהחובה להקדיש זמן רב להכנת האוכל, אבל מחויבים להשקיע לא מעט כסף באירוח, ולמי שמארח לעתים קרובות מדובר בהוצאה כספית משמעותית.

הפתרון: מגשי אירוח.

למה מגשי אירוח הם פתרון אידיאלי?

מגשי האירוח הם הפתרון האידיאלי לכל סוגי אירועים: מסיבות יום הולדת, מסיבת רווקים, מסיבת רווקות, ציון יום נישואין חגיגי, חנוכת בית ובעצם כשמדמיינים מגשי אירוח עמוסים כל טוב ישנו פיתוי של ממש להמציא סיבה למסיבה רק כדי שאפשר יהיה ליהנות משפע המעדנים.

יש 3 סיבות לכך שמגשי האירוח הם פתרון מושלם:

קודם כל, העלות שלהם פחות גבוהה מזו של שירות קייטרינג שכולל מלצרים ועלויות נוספות;

שנית, הם חוסכים לעורכי האירוע את הצורך לטרוח על הכנת מטעמים למספר רב יחסית של אנשים – וכשלוקחים בחשבון שבימינו הציפיות לקראת כל אירוע הן גבוהות מאוד, ובפרט מבחינה קולינרית, ובנוסף ישנן קבוצות שונות באוכלוסייה עם צרכים ייחודיים (מי שנמצא בדיאטה ומחפש מאכלים שאינם עתירי קלוריות, רגישים לגלוטן, רגישים ללקטוז, צמחונים, טבעונים ועוד), כך שהטרחה עלולה להיות רבה מאוד;

ושלישית, המגשים ועליהם המטעמים מאפשרים גיוון משמעותי מבחינת התפריט במינימום השקעה ומייצרים גם חוויה אסתטית מרשימה.

גיוון רחב, אסתטיקה מושלמת

כאמור ישנן אפשרויות רבות כשמזמינים מגשי אירוח: כריכים קטנים וחביבים, פשטידות אישיות, סושי, ירקות טריים או במתכונת של אנטיפסטי, פירות ועוד ועוד.

כשבוחרים את מגשי האירוח מבין שלל האפשרויות כדאי כמובן לייחס משקל משמעותי גם למראה של כל מגש, וזאת במטרה ליצור סינרגיה בין כל מרכיבי האירוע.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה