קניית זהב ישן – עיקרי השירות



הזהב מאז ומתמיד נחשב למתכת בעלת ערך מיוחד לאדם וכמו שזה נראה הדבר לא ישתנה בשנים הקרובות.

מדובר ביסוד כימי שמשמש רבות בייצור תכשיטים, קישוטים וכלים מסוימים ולאורך הזמן ערכו תמיד עולה באופן מתמיד. למעשה, גם אתם יכולים לנצל את מאפייני החומר לטובתכם ולמכור כל פריט עשוי מזהב שאין לכם עוד צורך בו בשוק החופשי. כל מה שצריך זה לפנות אל חברה או אדם שמציעים שירותי קניית זהב ישן ולהתחיל להרוויח רווחים נאים.   

קניית זהב ישן – עבור מי השירות מיועד?

לכל אחד מאיתנו ישנו חפץ כלשהו עשוי זהב שקיבל לאורך השנים. זה יכול להיות קישוט מעוטר או מצופה בזהב, תכשיטים כגון עגילים, שרשראות, צמידים וטבעות, שעונים, סכו"ם וכל חפץ אחר שמכיל בתוכו זהב בכמות מסויימת. כמו שכבר הבנתם, האפשרות לפנות אל חברה או אדם שמציעים שירותי קניית זהב ישן מתאימה עבור כל מי שמחזיק בידו זהב כלשהו, כאשר אין הדבר אומר כי הזהב חייב להיות טהור (24 קראט) אלא זהב מכל הסוגים ובכל דרגות הטוהר. 

האם באמת משתלם למכור את הזהב שברשותכם?

בהחלט! כל מכירה של פריט שמכיל בתוכו זהב תהיה שווה עבורכם כסף רב בסופו של דבר. כאמור, מחיר של הזהב נמצא כבר שנים בעלייה מתמדת והמחיר אינו תלוי רק ביכולות ההתמקחות שלכם אלא הוא נקבע בצורה פורמלית ורשמית בבורסה האמריקאית, וזאת ע"י בנקים מרכזיים בעולם, שמחזיקים את רוב תכולת הזהב העולמית. קניית זהב ישן במובן זה נערכת באופן מסודר וע"פ ערך הזהב היומי, שאותו ניתן לראות בחיפוש פשוט באינטרנט. במידה ואין אתם זקוקים לתכשיט או שאתם זקוקים לכסף באופן בהול, הרי שתוכלו להרוויח עליו לא רע, הרבה מעל לערכו כשנרכש לפני שנים. כמו כן, גורמים רבים נוספים יכולים להעלות את ערך הזהב שברשותכם הרבה מעבר לשער הזהב היומי. כך למשל הדוגמא של חפצים נדירים שעשויים מזהב כך שערכם גדול מסך החלקים שלהם. כנ"ל לגבי שעונים מזהב וחפצים בעלי חשיבות היסטורית לאספנים. 

קניית זהב ישן – כיצד זה מתבצע בפועל?

על מנת למכור את הזהב שברשותכם, עליכם להתקשר עם אנשי מקצוע מהתחום שעוסקים בקניית זהב ישן. קניינים אלו יגיעו לביתכם או יזמינו אתכם למעבדה, יבחנו את הפריט שלכם בצורה דקדקנית, ישקלו אותו ויחשבו את סך משקל הזהב הטהור שיש בידכם. בשקלול מהות הפריט והערך שלו בתור זהב מותך או פריט שלם, תקבלו הצעת מחיר רשמית שכוללת התחשבות גם בשער הזהב העדכני של אותו היום. קניית זהב ישן מתבצעת לרוב במזומן או בצ'ק בנקאי וברוב המקרים הפגישה לקבלת הצעת המחיר אינה מחייבת כלל וכלל. ניתן לקבוע פגישה עם מספר קניינים ולקבל את הצעת המחיר הטובה והנדיבה מביניהם. 

שתהיה לכם מכירה מוצלחת!




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה