ליגת האלופות: ניצחון משמח למכבי ראשון לציון ביורוליג וכדורסל אירופי



השנה החולפת הייתה שנה חלומית עבור קבוצת הכדורסל של מכבי ראשון לציון. העונה הסתיימה עם אליפות והישג מדהים לקבוצה מעיר היין ולמרות שאם נשפוט לפי השנים האחרונות שבהן לקחת אליפות ממכבי תל אביב האימתנית כבר לא הפך להיות דבר בלתי אפשרי עדיין מדובר במשהו יוצא דופן בכדורסל הישראלי שלנו.

כיאה לאלופה מכבי ראשון לציון משחקת העונה בליגת האלופות של אירופה ומוכיחה שגם מול הקבוצות הגדולות באירופה היא מצליחה להוות יריב שקול ומוסיפה הרבה מאוד כבוד לכדורסל בישראל בכלל ולעצמה בפרט. אריק שיבק הפך את ראשון לציון לקבוצה לוחמת ותוססת, המאמן הישראלי שלא זוכה ליותר מדי קרדיט מאנשי הכדורסל מוכיח שוב ושוב שהוא אחד המאמנים הטובים ביותר בישראל בשנים האחרונות ולמרות שהוא אינו חבר של האנשים הנכונים הוא עדיין מצליח לגעת בפסגות הגבוהות ביותר של הכדורסל הישראלי וגם האירופאי.

ליגת האלופות של הכדורסל האירופאי זו ליגה במתכונת חדשה והיא נותנת במה לכל האלופות מאירופה וזאת בניגוד לליגה הסגורה כמו היורוליג שבה הקבוצות ידועות כמעט כולן מראש. הכתומים של ראשון לציון שינו את הסגל העונה וצירפו כמה שחקנים זרים וישראלים שאמורים לשדרג עוד יותר הקבוצה במשחקיה בליגת האלופות וכמובן בהמשך ההגנה על התואר בליגת העל הישראלית. כל חובבי הכדורסל בישראל מקווים להצלחה של הישראליות באירופה וכמובן שגם ראשון לציון זוכה לתמיכה הזו מהאוהדים הישראלים.

מכבי ראשון לציון בליגת האלופות על המסך שלכם

ליגת האלופות היא גם המפעל בו משחקת ומתמודדת ראשון לציון אבל ליגת האלופות של סלקום היא משהו דומה אבל הרבה יותר משודרג. ליגת האלופות תהיה על המסך שלכם בזכות סלקום עם כל המשחקים של הכתומים בבית ובחוץ, כל הרגעים המרגשים והמאושרים בדרך אולי להצלחה אירופאית יוצאת דופן ואתם תהיו שם צמודים מאוד למסך. אם היינו אומרים לכם לפני פחות משנה שמכבי ראשון לציון בכדורסל תזכה באליפות המדינה בישראל הייתם לא מאמינים ולכן אנחנו לא מתביישים לומר שגם בליגת האלופות היא יכולה להגיע לשלבים הגבוהים ביותר. יש הרבה מאוד קבוצות בליגת האלופות ורובן מגיעות מהליגות הבכירות של אירופה אבל אם נסתכל על הליגה הישראלית שכוללת את מכבי תל אביב הגדולה והפועל ירושלים המפחידה הרי שראשון לציון בהחלט יכולה להתגאות במעמד אליו הגיעה. אחרי ניצחונות יפים במפעל ופתיחה לא רעה בליגה הישראלית הכתומים ינסו לעשות הישג נאה גם בליגת האלופות וכמובן שגם לאוהדי הקבוצה יש בכך חלק מכריע. האוהדים של מכבי ראשון לציון בכדורסל ידועים כאוהדים חמים ותומכים ובזכותם השחקנים והצוות המקצועי הם יכולים להתעלות ולהוכיח שיש בישראל עוד קבוצות חוץ ממכבי וירושלים. בזכות סלקום אתם תוכלו להיות חלק בלתי נפרד מהמסע הקסום הזה שאולי, רק אולי גם ייגמר עם עוד גביע לארון של ראשון לציון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה