קייטרינג לאירועים – התאמת האוכל לאירוע הספציפי



בין אם עושים זאת מאמונה, מתוך הרגל או כבוד לאורחים, הפתרון המוצלח ביותר בכל אירוע הוא הצעת תפריט כשר. הסיבה הברורה היא שעם קייטרינג כשר לכולם בלי יוצא מהכלל יש מה לאכול, והרי הדבר היחיד שבסופו של דבר זוכרים מכל האירועים הללו זה איך היה האוכל.

עם כל הלחץ הכרוך בהכנות לאירוע גדול וההתרגשות העצומה בדרך אל היום המיוחד, למי יש את הכוח והסבלנות להתחיל לחפש גם שירות קייטרינג שיקלע בדיוק לטעם של כל האורחים? כי בחתונה, ובכל אירוע אחר, הדבר החשוב ביותר הוא האוכל, ואף אחד לא רוצה שהדבר היחיד שיזכרו מהאירוע שלו זה רק את הדג היבש, הסלטים התפלים או העוגה המחניקה.


מה עושים? מוצאים קייטרינג איכותי המנוהל על ידי שפים מובילים, אשר מציע מגוון תפריטים ומנות ברמה גבוהה שישדרגו את חוויית האירוע
.

ואיך יודעים שהאוכל מתאים לכולם? בשנים האחרונות רבים מעדיפים קייטרינג חלבי, מהסיבה שהוא פשוט מתאים לכולם; עבור שומרי הכשרות והצמחונים שבינינו, תפריט בשרי יכול להיות מאוד מגביל, שכן מלבד הבשר הוא מאפשר בנוסף רק סלטים ומאכלי פרווה – ואין דבר יותר עלוב מעוגה העשוייה מתחליפי גבינה או קפוצ'ינו עם מלבין קפה. תפריט חלבי מאפשר להגיש מבחר מנות טעימות מהמנה הראשונה ועד לקינוח, כך שכולם יוצאים שבעים ומרוצים.

ומה לגבי כשרות? על האוכל באירוע אי אפשר להתפשר. אמנם אולי הדודה שולה לא מערבבת בשר עם חלב, הדוד מעדיף בקר על פני עוף, סבתא אוהבת דגים, ובת הדודה אזדרכת בכלל צמחונית – תפריט של קייטרינג חלבי כשר מאפשר לכל אחד לאכול ארוחה מלאה ומשובחת, מבלי לפגוע באמונתו, בתפיסת עולמו ובחיך של אף אחד מהמוזמנים.

על מה חשוב להקפיד שאתם מזמינים קייטרינג:

ודאו שלקייטרינג שאתם בוחנים יש ניסיון בסוג האירוע שלכם. קייטרינג המתמחה בחתונות לא בהכרח מתאים למסיבת יום הולדת, למשל. 

עליכם להחליט האם המזנון יהיה בשרי או חלבי. החלטה זו תשפיע על כל התפריט (בעיקר על הקינוחים) ויש להתחשב באורחים שומרי כשרות.

בדקו מה השירותים המוצעים על ידי הקייטרינג. האם הקייטרינג מספק רק מזון או גם שירותי בר וקפה? האם הקייטרינג מגיע עם מלצרים? האם יש לו ציוד ייחודי? בהצלחה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה