עשרת המקומות המומלצים לערוך בהם מסיבה בווילה



בכל הווילות למסיבות, הערך המוסף של הנוף הופך כל מסיבה לחגיגה שתיזכר זמן רב. זהו שיא שתרצו לחזור עליו בכל אירוע שהוא, ולכן מומלץ לכם לבדוק את הווילות הכי יפות שיש למסיבה שהצלחתה מובטחת מראש.

הווילות מחולקות לפי אזורים בארץ, כאשר לכל אזור יש את הייחוד והמאפיינים שלו. מה שמשותף לכולן הוא היוקרה שלהן, העיצוב המיוחד והפינוקים שהן מאפשרות לעורכי המסיבה ולאורחיהם. בדקו את ההיצע ותמצאו בוודאי את הוילה האידיאלית למסיבה הפרטית שלכם

וילה לה פרלה

כשמדברים על וילות מעוצבות כך שישתלבו עם הנוף, לה פרלה לוקחת בגדול. היא נמצאת בגליל העליון ביישוב נוף כנרת, יש בה שמונה חדרי אירוח שמאפשרים לאורחים הרבה פרטיות ואינטימיות, מאובזרת לחלוטין ויש בה את כל הציוד שנדרש למסיבה כמו טלוויזיות, פינות ישיבה, בריכה, מטבח ענק ופינת אוכל, שולחן ביליארד וחצר נהדרת שיש בה ברכה מחוממת, פינת ברביקיו ונדנדות ואפילו מיטות שיזוף. הג'קוזי מחכה לכם מול הטלוויזיה. 

אחוזת מאוריסיו

בשלומי תמצאו אחוזה חלומית שצופה ללבנון ולים התיכון. יש בה שישה חדרים מאובזרים, מטבח ופינת אוכל לאירוח האורחים, סלון ענק למסיבה בחורף, מערכת קריוקי ומערכת הגברה, פינת ישיבה ענקית בחוץ, בריכת שחייה, ג'קוזי ספא, מיטות שיזוף ושולחן ביליארד, ומרפסות צפייה ומרגוע.

אחוזת שייקספיר

בכפר ורדים, המקום הציורי הזה במרומי הגליל, מציע לכם אחוזה בסגנון בריטי לחלוטין, כולל השלווה. ג'קוזי ספא, נוף הגליל המערבי, מקום אלגנטי למסיבות ברמה גבוהה. בריכת שחייה וגינה מיוחדת, למסיבות של החברה הגבוהה.

וילה דוד

מוגדרת כווילה מלכותית כך שהמסיבות בה מתאימות לאירועי חברה, כולל כל המתקנים המבוקשים ביותר, בריכת שחייה ושולחן ביליארד ופינוקים מיוחדים לכל מי שאוהב. ממוקמת במושב מרגליות על ראש ההר, כך שהנופים בה משגעים. יש בה שני מטבחים והיא מתאימה גם למסיבות של המגזר הדתי או למסיבות סולידיות.

אחוזת הנשיא

מוקמת במושב לפידות בגליל המערבי, מאוד מאוד מפוארת והבריכה הפנימית שלה מתאימה למסיבה מטריפה בכל ימות השנה. מטבח גדול ומאובזר ומערכת הגברה, מתחם ספא מפואר עם סאונה וג'קוזי ופינוקים נוספים לאורחים, ומדשאות שמעניקות פרטיות.

אחוזת קדם

נמצאת בספסופה שבגליל העליון ובבידוד מוחלט כך שתוכלו לערוך בה מסיבות פרטיות לגמרי. בריכה חיצונית מרווחת עם משטחי שיזוף, פינת אוכל ומטבח מאובזר, חצר ענקית וג'קוזי ספא, פינת ספורט לכדורגל וכדורסל, המון לאונג'ים להתרגעות. מתאים גם למגזר הדתי ולאנשים עם מוגבלויות.

וילה גולדיס

במושב עין יעקב בגליל המערבי מחכה לכם וילה וילה גולדיס גדולה שמתאימה גם לנכים, מתאימה למסיבה של עשרות אורחים, בריכת גלים, מערכת סאונד חיצונית, פינת ברביקיו, מדשאה גדולה, ג'קוזי ספא וכל הפינוקים.

וילה קסטלו, וילה דונטלה

והפעם, משהו מיוחד באמת – שתי וילות סמוכות שאפשר לחבר למתחם גדול אחד למסיבה רבת משתתפים. כמו כל הבתים בראש פינה, גם העיצוב שלהן מיוחד. בריכה חיצונית ומיוחדת שאפשר לשבת לידה וליהנות ממסיבה נהדרת, מטבח ענק ופינת אוכל גדולה לאורחים, ג'קוזי ספא שמתחבר לבריכה, פינת מנגל והמון פינות מרגוע. נפלאה למסיבה עם אווירה. גם בווילה דונטלה יש עיצב מיוחד, בריכה חיצונית יפה עם ג'קוזי ספא. ויש בה גם שולחנות משחק שונים לחובבי הספורט והיא מאובזרת כולה ויחד תוכלו לחבר את שני המתחמים למתחם ענק.

וילה מון בלאן

וילה כפולה במושב מעונה בגליל המערבי, לכל וילה כניסה נפרדת ויחד הן מציעות המון מקום למסיבה. בכל וילה מתחם מרכזי למסיבה וללאונג', מערכת הגברה, טלוויזיות, תאורת לד מטריפה שהופכת את המסיבה למיוחדת בכל המתחם, שולחן ביליארד ובר, מטבח מאובזר ופנת אוכל מרווחת, וכמובן בריכה ענקית, ג'קוזי ספא ומשטחי ישיבה ושיזוף, פינת ברביקיו וצמחייה רבה. המקום האידיאלי למסיבה מוצלחת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה