מהן מדבקות לקיר ולאן הן מתאימות?



אם גם אתם כבר שמעתם על מדבקות לקיר ומנסים להבין מהן, מה היתרונות שלהן והיכן כדאי וניתן להדביק אותן, כדאי שתמשיכו לקרוא!

אם גם אתם כבר שמעתם על מדבקות לקיר ומנסים להבין מהן, מה היתרונות שלהן והיכן כדאי וניתן להדביק אותן, כדאי שתמשיכו לקרוא!

מהן מדבקות לקיר?

מדבקות אלו הן מדבקות, המיועדות באופן מיוחד להדבקה על קירות. בניגוד למדבקות רגילות, מדבקות הקיר אינן מקלפות את הקיר לאחר הסרתן ולכן ניתן להדביקן ולהסירן, אם לא הודבקו באופן מושלם, ואז להדביקן בחזרה בקלות. כמו כן, הן עמידות ויכולות להישאר על הקיר לאורך זמן. כמובן, ניתן להדביק אותן גם על משטחים אחרים כגון דלתות עץ, קרמיקה ועוד.

בהשוואה לאפשרויות אחרות

אם נשווה את מדבקות הקיר לאפשרויות עיצוב קירות אחרות כדוגמת תליית תמונות, הרי שתהליך הדבקת המדבקות קל יותר מאשר התהליך של תליית תמונות, מפני שאינן דורשות מסמרים בקירות. אם תשוו מדבקות לקיר לציורי קיר, היתרון הגדול טמון גם במקרה זה בקלות התהליך. ציור קיר דורש הבאת איש מקצוע, לכלוך ובעיקר – זמן. כל אלו אינם נחוצים כדי להדביק מדבקות קיר. כמו כן, העלויות של המדבקות נמוכות באופן משמעותי לעומת שתי האפשרויות האחרות, שצוינו לעיל.

היכן להדביק?

היות שניתן למצוא מדבקות קיר בשלל עיצובים וגדלים, ניתן להדביק אותן בכל חדר בבית! ישנם עיצובים, שמתאימים יותר לחדרי ילדים לפי גילאים, תחומי עניין ועוד. כמו כן, ישנם עיצובים שיתאימו יותר למטבח, לסלון, לחדר השינה, למקלחת, לשירותים וכך הלאה. העיצובים השונים יהפכו כל חדר בבית לייחודי ויאפשרו לבני הבית לבטא את טעמם האישי, את התחביבים שלהם ואת האופי הייחודי שלהם.

בחירת מדבקה ומיקום

כאמור, ישנו מגוון רחב של מדבקות לקיר וכל שנותר לכם לעשות הוא לבצע את ההתאמה בין המדבקה לבין המיקום שלה. אז ראשית, חשוב לבחון את החדר המדובר. האם הוא משמש את כלל הבית? האם הוא משמש דייר מסוים? כמו כן חשוב לבדוק, האם החדר מיועד לאירוח. פרמטרים אלו יעזרו לכם מאוד בבחירת המדבקה המתאימה מבחינת העיצוב שלה. פרמטר נוסף לבחירת מדבקה מתאימה לקיר הוא הגודל – גודל המדבקה צריך להתאים לגודל הקיר, או לפחות לשטח, אותו תרצו לעצב.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה