הגדלת חזה – סיבות, סוגי שתלים והתהליך הצפוי



הרבה נשים בעולם מהרבה סיבות שונות ומגוונות מחליטות לעבור את התהליך של הרמת חזה או הגדלת חזה.

לגיל אין תפקיד כאן אלא יותר הסיבה, נשים שאיבדו את נפח החזה לאחר חודשים של הנקות ולידות, נשים שדעתם האישית על עצמן הן חוסר פרופורציה בין החזה לשאר הגוף, הבדל שבולט מידי לעין בין שד אחד לבן זוגו, נשים שהחזה פשוט נשאר קטן ולא גדל כמו שהן באמת היו רוצות ותמיד יהיו את הנשים שירצו להגדיל את החזה כי ככה הסביבה החברתית שלהן נראית והן מרגישות מחוץ לתמונה, זה לא בושה גם קינאה היא סיבה להחלטה שכזאת.

סוגי השתלים השונים

אחרי הרבה שיטות וניסיונות שחקרו במשך השנים כגון נסיונות של הזרקת שומן, החדרת שתלים מתמיסת מי מלח ועוד נכון להיום השיטה המקובלת ביותר היא החדרת שתלי סיליקון.

ידע כללי על חומר הסיליקון – סיליקון מיוצר מחומר הנקרא צורן, חומר שמצויי בחול של הים ונמצא במצבי צבירה שונים האחד נוזלי – דליל או סמיך והשני צמיגי – ג'ל בדרגות קשיחות שונות והשלישי כמוצק, מכל זאת ניתן להפיק את התוצאה הגבוהה ביותר לקבלת המראה הטבעי ביותר.

קיימים שני סוגים של שתלים נפוצים – שתל סיליקון עגול בעל פרופיל גבוהה או נמוך, השתל הגבוהה בולט מאוד בחלקו העליון של השד בגלל המבנה העגול, אך פחות דומה למראה הטבעי אלא  יותר כמו החלק הנראה שיותר יוצא מחזיית הפוש-אפ ואילו הנמוך הוא בעל מבנה עגול ורך שנמצא בחלקו התחתון של השד ובכך נותן מראה יותר טבעי מלא ורך השתלים מגיעים בשני מרקמים: חלק ומחוספס. ושתל סיליקון מסוג פוליאוריתן כאשר אחד הסיבוכים בהגדלת החזה הוא היווצרות הקופסית שגורם לשד לכאבים ולהיות קשה, בשתלים מסוג הפוליאוריתן היווצרות הקופסית היא בעלת סיכויים נמוכים יותר

תהליך הייעוץ

כמו בהרבה מרפאות בעולם גם בארץ תהליך הייעוץ הוא בעל חשיבות גבוהה לתיאום הציפיות שבין המנתח ללקוחה, בתהליך זה תעבור האישה היכרות והדרכה מקיפה על ידי יועצת מוסמכת והמנתח בשלב הבא הוא שלב התאמת גודל השתל והבדיקה הרפואית תוך כדי כך המפגש בין הרצוי למצוי יבוא לביטויי בצורה היפה ביותר, כיום למרפאות שכאלה ישנן תוכנות הדמיה שאיתם ניתן לראות את הגודל הרצוי ולאזן ציפיות.

לסיכום הנושא – ניתוח הגדלת חזה נובע מהרבה סיבות ולכן התייעצות עם רופא מנתח ויועצת מוסמכת היא בגדר חובה לתיאום הציפיות, אז אם אתן עדין לא סגורות על עצמכן ומעוניינות בקבלת יעוץ בנושא צרו קשר ונשמח לעזור לכן לעבור לשלב הבא. למידע נוסף בנושא לחצו כאן.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה