מתי כדאי לפנות אל רופאת שיניים לילדים



כאבי שיניים הם דבר לא נעים כלל, במיוחד אצל ילדים. לכן, אם אתם לא רוצים להגיע למצב בו הילד נאנק מכאבים באמצע הלילה או מתחיל לסבול מכאבי שיניים

 כאבי שיניים הם דבר לא נעים כלל, במיוחד אצל ילדים. לכן, אם אתם לא רוצים להגיע למצב בו הילד נאנק מכאבים באמצע הלילה או מתחיל לסבול מכאבי שיניים לפני שאתם בכלל יודעים אל מי לפנות, חשוב מאוד קודם כל לבחור רופאת שיניים לילדים אשר אליה תפנו בכל רגע נתון ללא כל חשש, לאחר שכבר בדקתם אותה לעומק בלי להיות לחוצים ולפני שהילד התחיל לסבול מכאבים או מיחושים שונים.

בנוסף, בכדי להימנע מהכאבים הללו בכלל, הקפידו על ביקור תקופתי אצל אותה רופאת שיניים לילדים וכמובן, הקפידו על שמירת השיניים כמו צמצום הצריכה של מתוקים והקפדה על צחצוח שיניים נכון.

בדיקה ראשונה אצל רופא השיניים

לרוב, מומלץ להגיע אל רופאת שיניים לילדים בגיל שנה וחצי – שנתיים. בגיל הזה רוב השיניים כבר בקעו, אם לא כולם, ורופאת השיניים יכולה לזהות בעיות אם קיימות כמו פגם בשיניים שבקעו או צחצוח שיניים לקוי. בגיל הזה במרבית המקרים גם אם נגרם נזק לשיניים הוא אינו נזק חמור וניתן לטפל בו בצורה טובה ולזהות אותו כבר בהתחלה ולכן חשוב מאוד להגיע גם בגילאים מוקדמים שכאלו לבדיקה אצל רופאת השיניים, ומאז להקפיד על בדיקה תקופתית בכל חצי שנה.

מעקב תקופתי

כאמור, לאחר הבדיקה והביקור הראשוניים חשוב לבצע מעקב תקופתי אצל רופאת שיניים לילדים בכל חצי שנה. בבדיקה התקופתית הזו הרופאה תבדוק את המצב של השיניים ותזהה התפתחות של נזקים או בעיות רפואיות בשיניים.

בנוסף, המעקב התקופתי הזה הוא חשוב מאוד גם עבור הילד עצמו. כך הוא לומד להכיר את הרופאה ואת הצוות הרפואי היטב, וביום שבו הוא יצטרך לבצע טיפול שיניים של ממש, החששות שלו יהיו קטנים יותר והוא ישתף פעולה עם הטיפול בצורה הטובה ביותר ולא יפחד או יתנגד לביצוע שלו.

פניה לרופאה מיד כשמתחילים הכאבים

במידה והילד שלכם מתחיל להתלונן על רגישות בשיניים (כמו רגישות לחום, לקור או למתוק), או אפילו על שן שמתנדנדת, כדאי לפנות באופן מיידי אל אותה רופאת שיניים לילדים שמטפלת בכם. הפנייה אל רופאת השיניים תאפשר לכם לטפל במקור הגורם לאותם מיחושים באופן יעיל, מהיר ומיידי ותאפשר לילדים שלכם להיפטר מהכאבים לפני שהם מתחילים להיות חזקים מידי.

אל תמתינו ופנו אל הרופאה מיד כשמתעוררת בעיה, בעיות בשיניים לא נעלמות אם מתעלמים מהן, להפך – הן רק מחמירות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה