נורות גידול אלו משמשות להתפתחות גידול הידרו. במילים אחרות, צמח קנאביס שאתם מעוניינים לפתחו יכול להתפתח בתנאי תאורה אטרקטיביים המושגים באמצעות נורות גידול לד.

נורות גידול אלו משמשות להתפתחות גידול הידרו. במילים אחרות, צמח קנאביס שאתם מעוניינים לפתחו יכול להתפתח בתנאי תאורה אטרקטיביים המושגים באמצעות נורות גידול לד. נורות גידול מעין אלו הן החיקוי הטוב ביותר לתאורה הטבעית, עד כדי כך שגם אם הצמח מגודל במקום סגור הוא יכול להיות מוכן בתוך פרק זמן קצר ולהניב לכם תוצרים מידיים. 

עובדות כמעט כמו מאור השמש

כאשר נורות גידול לד נמצאות ברשותכם, העבודה שהן נותנות היא כמעט כמו של מאור השמש, ובהחלט – התקריב הקרוב ביותר לביצועיו. נורה כזו יכולה לייצר אור שמספיק לשתילים רבים, או למעט שתילים גדולים, תלוי באיזו שיטת גידול החלטתם לנקוט. נורות גידול לד מביאות את השתילים שלכם לספוג אור, לצד זה שהם סופגים מכם מים, והשילוב הזה הוא שגורם להם להתפתח למה שהם.

מדוע לבחור בלד ולא בנורות לחץ רגילות?

הבעיה עם נורות לחץ היא שהן, ולא הצמחים, מייצרות את עיקר החום בחדר. כמו כן, הן לא מעניקות לצמח את כל המאור שברשותן, ולמעשה מעניקות חלק זעיר ממנו. בנורות לד אתם, כמגדלים, שולטים בדיודות ויכולים לווסת אותן באיזה ספקטרום שאתם רוצים. כך, תוכלו להעניק לצמח את מלוא האור שהוא זקוק לו. בנוסף, הנורות הללו כמעט ואינן מתחממות, ולבטח לא מתחממות כמו נורות לחץ רגילות, מה שמאפשר לכם שליטה מלאה בטמפרטורה של חדר הגידול, ולא להגיע למצב שהחדר דחוק ודחוס והצמחים חנוקים.

הנורות ידידותיות יותר לסביבה

דבר אחד ניתן לומר עליכם כמגדלי צמח קנאביס – מעצם היותכם עוסקים בגידולו כנראה שתבקשו להיעזר בפתרון סביבתי חברתי ולא בפתרון סביבתי מזיק. זה גם לא טוב לכם – כמגדלים להיעזר בפתרון מזיק, שכן הנזק הוא בראש ובראשונה לחדר הגידול שלכם. לכן, נורות גידול לד שומרות על סביבה נקייה, ללא פליטת חום, ותוך שמירה על הסביבה כפי שהיא הייתה לפני שהתקנתם את הנורות הללו. 

התקנת הנורות אפשרית כמעט בכל שיטת גידול

ניתן להתקין את הנורות כמעט בכך שיטת גידול שתבחרו: ים ירוק, מסך ירוק, שיטת גידול בהן משתמשים בייחורים במקום בצמחי אם (Mother), ועוד. הדבר מצביע על כך שספיגת אור לד היא חלק בלתי נפרד מן הגידול. במקומות מסוימים בעולם כלל לא צריך זאת כי ניתן להיעזר באור השמש, אך כמקובל במדינתנו, רוב הגידול נעשה במתחמים סגורים, ולכן יש להיערך עם פתרונות LED מתאימים לגידול מוצלח.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה