תביעות ביטוח – חומר למחשבה



הגשת תביעות ביטוח עלולה להיות מסובכת יותר מכפי שחשבתם! אז רגע לפני שאתם מגישים תביעת ביטוח, חשוב שתקראו מאמר זה.

ביטוח על קצה המזלג

ביטוח הוא אחד הדברים הבודדים בחיינו, שאנו רוכשים מתוך תקווה לעולם לא להשתמש בהם. הביטוח הוא הדרך שלנו להבטיח לעצמנו וליקירנו איכות חיים במצבים קשים בחיינו או לאחר לכתנו. למעשה, מה שאנו קונים תמורת כספנו הוא שקט נפשי כנגד מצבים לא רצויים, אך אפשריים.

אז איך זה עובד?

בכל חודש המבוטח משלם סכום כסף מסוים לחברת הביטוח עבור ביטוח כנגד דברים שונים, עליהם נרחיב בהמשך. הכסף הזה, המשולם מדי חודש בחודשו, משולם במטרה להבטיח קבלת כסף במקרה שקורה המצב, שבגינו המבוטח מבוטח. התשלום הניתן מידי חודש איננו מצטבר לכדי הסכום שיתקבל. כלומר, במידה והסכום ששולם לחברת הביטוח גדול או קטן יותר מהסכום שאמור להיות משולם, הסכום שניתן למבוטח או למוטבים שלו איננו משתנה כהוא זה.

סוגי ביטוחים

חברות הביטוח השונות מציעות סוגים רבים של ביטוחים שונים. חלק מהביטוחים הם על רכוש כגון ביטוח רכב, ביטוח דירה ואף תכשיטים וכדומה. חלק אחר של הביטוחים הוא ביטוח של הגוף. כלומר, ביטוח חיים, ביטוח אבדן כושר עבודה או מחלות קשות ואף ביטוח בריאות פרטי.

קבלת הכסף

במידה ורכשתם פוליסת ביטוח מסוג כלשהו וכעת אתם זכאים לקבל את הכסף המגיע לכם מחברת הביטוח, סביר להניח, שלא תקבלו אותו בקלות שבה קיוויתם לקבל אותו ומה שבדרך כלל צריך לעשות הוא להגיש תביעות ביטוח נגד חברות הביטוח ולא כפי שמוצג בפרסומים שלהן.

למה זה קורה?

לאחר שנים רבות, שבהן שילמתם לחברת הביטוח, הייתם מקווים שכשיגיע הרגע, תוכלו לקבל את הכסף המגיע לכם ללא ויכוחים וללא בעיות. אך כאמור, במרבית המקרים זה פשוט לא עובד ככה. הסיבה לכך היא מאוד פשוטה, חברות הביטוח הן עסק כלכלי והן לא ששות להיפרד מהכסף שנכנס אליהן. היות שכך, חברות הביטוח דואגות לרפד את ההסכמים שלהן עם הלקוחות שלהן באותיות קטנות רבות, אשר יאפשרו להן להימנע מתשלום למבוטחים.

דרכי התמודדות

כאשר אנשים אמורים לקבל כסף מחברות הביטוח וחברות הביטוח מערימות קשיים, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מצב זה היא באמצעות עורך דין, המתמחה בתחום של תביעות ביטוח. עורכי דין אלו יודעים כיצד לקרוא את האותיות הקטנות וכיצד להשיג בשביל המבוטח או המוטבים שלו את הכסף המגיע להם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה