משנים כללי המשחק: שידורי ספורט בהתאמה אישית



חובבי הספורט בישראל צריכים כל הזמן להיות תלויים בגחמות או באינטרסים כאלו ואחרים של בעלי הזכויות או בעלי הכוח

חובבי הספורט בישראל צריכים כל הזמן להיות תלויים בגחמות או באינטרסים כאלו ואחרים של בעלי הזכויות או בעלי הכוח. לא פעם אנחנו שומעים שגם הכדורגל, גם הכדורסל, גם הכדוריד וגם כל יתר ענפי הספורט שייכים קודם כל לעם ולאוהדים ולכן הנגישות של כולנו לשידורי הספורט חייבת להיות הרבה יותר טובה. שידורי ספורט לא אמורים להיות רק לעשירים או רק לבעלי היכולת ובעזרת שידורי ספורט של סלקום טיוי תוכלו ליהנות מהרבה מאוד שידורים שיגרמו לכם להתרגש וליהנות מהספורט שאתם הכי אוהבים.

שידורי ספורט – ליהנות בכל ערב מחדש

שידורי ספורט אינם מסתכמים ביום אחד בשבוע או במספר ימים מועט בחודש, שידורי ספורט הם מדי ערב ומדי יום כאשר כל הענפים משתתפים בחגיגה. לא משנה אם אתם חובבי כדורגל, כדורסל, טניס או כל ספורט אחר בעזרת שידורי ספורט של סלקום טיוי תוכלו ליהנות בכל ערב מחדש. אם גול מרגש אתכם עד דמעות, סל עושה לכם צמרמורת בכל הגוף וחבטה מושלמת בטניס מכניסה אתכם לטירוף אתם חייבים להיות צמודים לכל שידורי הספורט בכל יום.

לבחור את שידורי הספורט שלכם

בעזרת הטכנולוגיה החדשה תוכלו לצפות בשידורי הספורט באיכות מעולה ובכל זווית שתרצו. שידורי ספורט עוברים מהפכה גדולה בישראל בפרט ובעולם בכלל כאשר כל חוויית הצפייה הופכת למהנה וחזקה יותר. אם פעם היינו נהנים רק מעצם הצפייה עצמה ורק אומרים תודה שהביאו לנו את המשחק לשידור, היום כבר יש לנו ציפיות גדולות ובעזרת שידורי ספורט של סלקום טיוי תוכלו לקבל חוויה אדירה שעונה על הציפיות שלכם.

שידורי ספורט מהארץ ומהעולם

העולם הוא כבר מזמן כפר גלובאלי קטן, היום בשביל לראות את מסי, לברון או פדרר בגודל טבעי כבר לא צריך לטוס לספרד, לארה"ב או לשוויץ ולהוציא אלפי שקלים. בעזרת שידורי ספורט של סלקום טיוי תוכלו לקבל ממקסימום שידורים גם מהארץ וגם מהעולם מבלי לזוז מהספה. כל הכוכבים וכל המשחקים הגדולים ביותר מחכים לכם על המסך כדי שאתם תוכלו לצפות באיזה ספורטאי שאתם רוצים ובאיזה קבוצה שאתם חפצים.

שידורי ספורט עם כל האירועים המרגשים

חוויית הצפייה בספורט הפכה מזמן להנאה של כולם, גם אנשים שאינם חובבי ספורט מושבעים נהנים מחוויית הישיבה המשותפת שעושה לכולם טוב על הלב. הספורט מייצר לנו מאות ואלפי רגעים מרגשים ובלתי נשכחים, בזכות שידורי ספורט של סלקום טיוי תוכלו לקבל את כל הרגעים האלו היישר לסלון שלכם. אם אתם חושבים שאתם אוהבי ספורט שלא יכולים לוותר על שום משחק הגיע הזמן להתקדם ולבחור בטוב ביותר. שידורי ספורט אינם נחלתם של הערוצים הסגורים או בעלי הזכויות- שידורי הספורט הם של כולם ועכשיו גם אתם יכולים ליהנות מחוויית הספורט בכל יום. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה